« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
فرمانده انتظامی دزفول گفت: 20 پسر و دختر هنجارشکن در یکی از باغات دزفول توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
به گزارش آوای رودکوف ، علی الهامی جمعه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری 20 دختر و پسر در یک باغ در این شهرستان اظهار کرد: این افراد با تجمع و حضور خود در یک باغ اقدام با هنجارشکنی کرده بودند که پس از انجام تحقیقات توسط مراجع قضایی و صدور دستور این افراد بازداشت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده هیچ‌کدام ساکن دزفول نبوده و از شهرهای دیگر به این شهرستان آمده بودند، افزود: این افراد جوان با اجاره کردن این باغ در سومین روز از ماه صفر ارزش‌های اسلامی را زیر پا گذاشته و از این‌رو با آنها برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه این شهرستان یک محل ناامن برای مخلان امنیت و آرامش است، تصریح کرد: پیگیری‌های ماموران نیروی انتظامی در شهرستان برای برخورد با هنجارشکنان ادامه دارد.

 

الهامی با اشاره به دستگیری مالک باغ به دلیل اجاره آن به این افراد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت برخورد با ناهنجاری‌ها و تخلفات مخلان امنیت و آرامش مردم مراتب را به نیروهای پلیس اطلاع دهند.

 

مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: