« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 333کیلوگرم مواد مخدر حشیش از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در عملیات مشترک مأموران پلیس این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ "مهدی انصاری" افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان دنا حین انجام تور ایست، بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج-اصفهان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، بیان کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 333کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ انصاری با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات یک دستگاه پراید خودروی حمل کننده مواد را اسکورت می کرد نیز متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی مبارزه با قاچاق مواد مخدر را از اولویت های پلیس در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و اضافه کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی ضمن تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در وظایف خود یاری دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: