« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
یاسوج
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حال حاضر 23 اکیپ راهداری در قالب 1۵۰ ماشین و 180 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، محمد حسین نصیری‌راد با اشاره به اینکه راهداری استان 170 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در اختیار دارد اظهار داشت: 150 دستگاه مختلف و 180 نیروی راهداری در 23 راهدارخانه ثابت و سیار آماده کمک‌ و امدادرسانی به مردم و مسافران هستند.

سرپرست معاونت راهداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی تمامی نیروهای راهداری از 15 آبان ماه برای امدادرسانی به مسافران، عنوان کرد: راهداری استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مردم اقدام به احداث راهدارخانه در محور سرفاریاب - یاسوج کرده که هر ساله برای امدادرسانی مسافران در این محور با مشکلاتی روبه رو بودیم.

نصیری راد  عدم رعایت مسائل ایمنی از طریق پیمانکاران راه‌ها را مشکل اساسی راهداری دانست و گفت: پیمانکاران مواد 13، 85 و 98 قانون کار را رعایت نمی‌کنند و بی‌توجهی آن‌ها به تذکرات ما سبب مسدود شدن راه‌ها می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: