« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
گزارش تصویری
به مناسبت فرا رسیدن ۱3 آذر روز جهانی معلولان همایشی بزرگ با هدف تکریم توانمندی‌های معلولین شهرستان لنده با حضور مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : به همت اداره بهزیستی شهرستان لنده و به مناسبت فرا رسیدن ۱3 آذر روز جهانی معلولان همایشی بزرگ با هدف تکریم توانمندی‌های معلولین شهرستان با حضور مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه و جمعی از مسولین شهرستانی برگزارشد.




 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در این همایش با گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت : معلولان استعداهای خوبی دارند که با اعتماد به نفس و دوری از انزوا وگوشه گیری از جامعه ، شکوفا می شود .



نورعلی کاظمی افزود : معلولان نباید نا امید شوند و فکر نکنند که معلولیت تا آخر عمر گریبانشان را خواهد گرفت لذا باید از فرصت‌ها در زندگی استفاده کنند .



کاظمی در ادامه اظهار داشت:طی سال گذشته مبلغ 15 میلیارد ریال به منظور ماموریتهای محوله از جمله کارگاههای آموزشی ، پیشگیری از معضلات اجتماعی ؛دانش آموزان و دانشجویان و امکانات رفاهی مدد جویان و... در سطح شهرستان هزینه گردیده است.



همچنین مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ماموریت‎های تخصصی این سازمان تصریح کرد: پیشگیری و کنترل آسیب‎های اجتماعی، مصون‎سازی کودکان، حمایت از معلولان جزو اولویت‎های بهزیستی است.



وی خدمت‎رسانی به جامعه هدف را مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: در دوران مسئولیت در این سازمان سعی خواهیم کرد تا  خدمات بهینه و مناسبی به جامعه هدف ارائه نماییم.






















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: