« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
لیکک بهمئی
780 خانوار با جمعيتي بالغ بر2800 نفر در شهرستان بهمئي داراي معلوليت هاي مختلف جسمي و رواني مي باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ مديركل بهزيستي استان ، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان بهمئي به منظور رفع مشكلات معلولان اين شهرستان از نزديك با خانواده معلولان ديدار و مشكلات آنها را بررسي كردند.

780 خانوار با جمعيتي بالغ بر2800 نفر در شهرستان بهمئي  داراي معلوليت هاي مختلف جسمي و رواني مي باشند.



« رییس اداره بهزیستی  شهرستان بهمئي »  با اشاره به اينكه ، در حال حاضر بیش از 2800 نفر از جمعیت اين شهرستان به عنوان معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند گفت :  براي پيشگيري از معلوليت هاي جديد و ادامه فرآيند درمان در اين شهرستان ، در سال گذشته 70 درصد نوزادان زیر یک سال را تحت پوشش شنوایی سنجی قرار دادیم و شرایطی فراهم شد تا با بررسي هاي لازم از ناشنوایی درازمدت این افراد جلوگیری شود و امسال این آمار را به بالای 90 درصد خواهيم رساند.

« آقاي مختاري » با بيان اينكه ، به منظور ايجاد فرصت برابر و تسهيل آموزش به معلولان طبق ضوابط بخشي از شهريه دانشگاهاي غير دولتي به دانشجويان معلولي كه سطح معلوليت آن ها با تاييد كميته توانبخشي بهزيستي شهرستان متوسط ، شديد و خيلي شديد مي باشد ، پرداخت مي گردد افزود : خدمات مناسب سازي محيط شهري ، با هدف توانمند سازي ، ارتقا كيفيت زندگي و ايجاد برابري در دسترسي به فرصت ها براي افراد داراي كم تواني و معلوليت ارائه مي شود.



« موسوي امجد مديركل بهزيستي استان » هم در اين مراسم از رفع پاره اي از مشكلات معلولان و افراد تحت پوشش اين نهاد در آينده نزديك خبر داد و خواستار مشاركت خيران به منظور رفع مشكلات اين قشر شد.



خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: