« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هفت تا ۱۰ درجه‌ای دما در استانهای نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: افت دما از فردا پنجشنبه تا یکشنبه آینده به‌وقوع می‌پیوندد و مردم باید آمادگی لازم را داشته باشند.
 به گزارش آوای رودکوف؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی ساعتهای آتی باران به‌صورت پراکنده در شمال شرق کشور می‌بارد و سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشور شده بود، خارج خواهد شد.

وی به ورود سامانه بارشی از شمال و شمال غرب کشور اشاره کرد و افزود: این سامانه جدید بارشی در طی 24 ساعت آینده وارد کشور خواهد شد و نیمه شمالی را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این سامانه بارشی موجب خواهد شد تا بارشهای باران و برف ابتدا به‌صورت پراکنده و رفته‌رفته با شدت بیشتری نیمه شمالی را تحت تاثیر قرار دهد.

وظیفه عنوان کرد: بارشهای باران و برف در روزهای پنجشنبه و جمعه ایجاد خواهد شد و این بارشها در ارتفاعات البرز، استانهای گیلان، مازندران و گلستان به‌صورت کولاک خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین از اواخر پنجشنبه به‌تدریج گستره بارشها، مناطقی از شمال شرق و به شکل ضعیف‌تر دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی را نیز در بر خواهد گرفت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از اواخر وقت جمعه هم رفته‌رفته از میزان بارش در سواحل شمالی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور کاسته می‌شود و تنها انتظار بارش پراکنده در مناطقی از شرق کشور وجود دارد.

وظیفه اظهار کرد: دمای هوا از روز پنجشنبه تا صبح شنبه در سواحل دریای خزر و از روز جمعه تا یکشنبه در شمال شرق بین هفت تا 10 درجه کاهش می‌یابد.

وی افزود: طی سه روز آینده، به ویژه پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و از بعدازظهر جمعه دریای عمان مواج خواهد بود همچنین طی روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه دریای خزر مواج و طوفانی
خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

وظیفه عنوان کرد: در حال حاضر دمای هوای اردبیل با 14 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با 31 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شود.

وی وضعیت هوای تهران را صاف تا نیمه ابری دانست و درباره پیش‌بینی آلودگی هوا نیز گفت: در طی روزهای آتی بارشهای باران و وزش باد موقتی در تهران ایجاد خواهد شد و در صورت پدیده سکون هوا این موضوع در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: