« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
یاسوج
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر طی هفته اخیر در این استان خبر داد و گفت: در این مدت 14 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، سرهنگ مهدی انصاری با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان‌های تابعه طی یک هفته اخیر 325 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.

انصاری از دستگیری 14 قاچاقچی مواد مخدر در این مدت خبر داد و افزود: این افراد در قالب 14 باند فعالیت می‌کردند و قول می‌دهیم روز خوش برای سوداگران مرگ در این استان باقی نگذاریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 11 خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد ابراز کرد: مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران در دستور کار پلیس کشور بوده و به در استان نیز با قاطعیت و جدیت به طور شبانه روز در دستور کار ماوران انتظامی است.

وی افزود: این روند مبارزه با مواد مخدر به شدت تا نابودی کامل قاچاقچیان و سوداگران مرگ ادامه دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

سرهنگ انصاری همچنین  از کشف سه تن مواد مخدر در این استان در سال 95 خبر داد و گفت: در این مدت در زمینه دستگیری قاچاقچین مواد مخدر و سوداگران مرگ و توقیف خودرو به ترتیب 8 و 30 درصد افزایش داشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: