« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
دیشموک
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه از دستگیری یک باند که دستبرد به اشیاء عتیقه در یکی از مناطق دیشموک داشتند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سیاوش زمان با اعلام این خبر  اظهار داشت: یک باند 6 نفره که قصد قاچاق Contraband اشیاء عتیقه داشتند در منطقه دلی کما از توابع دیشموک دستگیر شدند.

 رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر ورود این افراد به منطقه مورد نظر نیروهای یگان حفاظت راهی محل شده و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی سه شبانه روز در کمین نشستند.

زمان با بیان اینکه طی این مدت همه راه‌های مواصلاتی به منطقه دلی کما کنترل شد افزود: با تلاش شبانه‌روی یگان حفاظت باند 6 نفره قاچاق اشیاء عتیقه دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شد.

به گفته زمان از این افراد یک دستگاه فلزیاب ماهواره‌های کشف و ضبط شد.

وی حفاظت از سرمایه‌های ملی را وظیفه همگانی خواند و با تأکید بر جلوگیری از تجاوز Rape به حریم آثار تاریخی، حفاری غیرمجاز و سرقت Stealing اشیاء گفت: یگان حفاظت میراث فرهنگی در حفاظت از اشیاء و آثار تاریخی وظیفه خطیری دارد.

این مسؤول تصریح کرد: همکاری مردم می‌تواند در مقابله با متجاوزان آثار تاریخی مؤثر باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: