« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کهگیلویه و بویراحمد
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارزیابی عملکرد خبری استان ها در پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رتبه چهارم را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارزیابی عملکرد خبری استان ها در پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ٦ ماهه نخست سال ٩٥ رتبه چهارم را کسب کرد.

با توجه به ارزیابی صورت گرفته ٦ ماهه نخست سال ٩٥ از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور, در بین ٣٣ استان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد با امتیاز ٩٣  بعد از استان های فارس-ایلام و اصفهان رتبه چهارم را کسب کرد. ارزیابی صورت گرفته بر اساس میزان مشارکت خبری- تیتر خبر- لید خبر- متن خبر و عکس بوده که از هر استان ٢٠ خبر به عنوان نمونه بر حسب نمونه گیری و تصادفی انتخاب و میزان انطباق پذیری آن در سه بخش تیتر خبر-لید خبر و متن خبر با متغیرهای اساسی سنجیده شد و نهایتا به هر متغیر امتیازی تعلق گرفت.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در یاداشتی ، این موفقیت را به همکاران محترم حوزه روابط عمومی در اداره کل و مدیران روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تبریک عرض نموده است.

"پایگاه خبری آوای رودکوف" نیز کسب این موفقیت را به مدیر کل پرتلاش اداره کل ارشاد اسلامی استان و همکاران ایشان تبریک و تهنیت عرض می نماید.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: