« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
فرماندار لنده در دیدار شوراهای شهر و روستا عنوان کرد
فرماندار لنده گفت:شکاف بین مردم و مسؤولان نتیجه وعده‌های توخالی و نسنجیده‌ای است که در ادوار مختلف داده شده و این امر باعث یأس و ناامیدی آنها شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ فرماندار لنده  در جمع دهیاران و شوراهاي اسلامي شهر و روستای شهرستان لنده فلسفه تشکیل شوراهای شهر و روستا را تفویض امور به مردم  به‌نحوی که تمام شهروندان و روستاییان در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند بیان کرد.

دارا کریمی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود:نباید برای کسب چند رای از مردم ؛ بازارگرمی کرده  و فضا را ملتهب نماییم

کریمی نژاد اظهار کرد :این شکافی که امروزه وجود دارد نتیجه وعده و وعیدهای انتخاباتی است که متاسفانه در ایام انتخابات مرتکب می شویم لذا نباید در ایام انتخابات و پیش از آن انبوهی از شعارها را در سطح روستاها و شهر طرح که توان اجرای آنها را نداشته باشیم و با این کار مردم را دچار یاس و نا امیدی کنیم.

وی گفت: شکاف بین مردم و مسؤولان نتیجه وعده‌های توخالی و نسنجیده‌ای است که در ادوار مختلف داده شده و این امر باعث یأس و ناامیدی آنها شده است.

کریمی نژاد با بیان اینکه انبوهی از شعارهای حل نشده باعث بی‌اعتمادی مردم از مسؤولان شده است افزود: تعارضات میان نقطه نظرات و قوانین باعث شده نتوانیم شعارها و وعده‌های خود را محقق سازیم.

فرماندار لنده در ادامه گفت:بگذارید مردم خود بر اساس شاخص ها و عملکرده  انتخاب کنند و هیچ کس برای کسب رأی به خانه های مردم نرود  تا مردم بتوانند آزادانه و بدون تحریک شدن قومی و قبیله‌ای انتخاب کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
درود.خداوند را به خاطر وجود چنین مسعولین ساعی و خادم وبی منت سپاسگذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: