« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
نماینده پیشین بویراحمد و دنا
هدایتخواه: فتنه از 20 سال قبل طراحی آن آغاز شده بود اما در دو سال قبل از 88 تشدید شد و مردم با بصیرت ایران در 9 دی 88 متوجه و به صحنه آمدند و در یک نیم روز توطئه 20 ساله دشمن را خنثی کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ستار هدایتخواه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه  ناگفته‌های فتنه 88 زیاد است و باید نشست‌های متعددی برای بررسی ابعاد و زوایای مختلف آن تشکیل شود اظهار داشت: هدف اصلی فتنه 88 براندازی نرم نظام بود، این طراحی دشمنان برای فتنه 88 از حدود دو سه سال قبل از برگزاری انتخابات آغاز شده و ده‌ها سایت اینترنتی در فضای مجازی توسط دشمنان برای این هدف طراحی و راه‌اندازی شده بود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی فتنه 88 شامل پیروزی در انتخابات به هر بها و قیمتی و همچنین ادعای تقلب در انتخابات با هدف ایجاد آشوب و اردوکشی‌های خیابانی بود.

وی افزود: اسناد و مدارک نشان می‌دهد که فتنه‌گران در صورت پیروزی در انتخابات نیز اقدام به ایجاد آشوب با هدف تغییر ماهیت نظام می‌کردند و با راه‌اندازی تظاهرات‌های خیابانی و با هدف کاهش اختیارات مقام معظم رهبری قصد داشتند ولایت فقیه را تشریفاتی کنند.

هدایت خواه سه محور اصلی فتنه‌گران در صورت پیروزی در انتخابات را شامل کاهش اختیارات رهبری، از بین بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان و ادغام سپاه و ارتش با هدف کاهش توان نظامی دفاعی کشور برشمرد و تاکید کرد: این افراد این‌گونه القا کرده بودند که یک ارتش برای دفاع از کشور کافی است و به دنبال برگزاری مجدد انتخابات به منظور بدبین کردن مردم به نظام بودند.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج  با اشاره به اینکه حدود 400 میلیون دلار میزان حمایت مالی آمریکا و غربی‌ها از فتنه گران بود، بیان کرد: این فتنه از 20 سال قبل طراحی آن آغاز شده بود اما در دو سال قبل از 88 تشدید شد و مردم با بصیرت ایران در 9 دی 88 متوجه و به صحنه آمدند و در یک نیم روز توطئه 20 ساله دشمن را خنثی کردند.

هدایت خواه با تاکید بر اینکه 9 دی یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور است و نباید فریب سوابق و عناوین و وابستگی‌های افراد را خورد، اظهار داشت: فتنه دشمنان هنوز تمام نشده و ادامه دارد و اکنون فتنه وارد عرصه‌های اقتصادی شده است از جمله حقوق‌های نجومی و اختلاس در صندوق فرهنگیان از نمونه‌های بارز فتنه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه تشکیل تحریم‌های دشمنان از جمله تاکیدات سران فتنه برای براندازی نظام به آمریکا و حامیان آنها بود، تصریح کرد: ملت ایران برای مقابله با فتنه‌های احتمالی آینده باید بیش از پیش بصیر و هوشیار باشند./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: