« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
یاسوج
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تربیون‌های آزاد با موضوع ۹ دی در دانشگاه‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛  شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است اظهار داشت: سران فتنه در سال 88 به مقابله با نظام پرداختند و با تحریک بعضی از افراد در ایام عاشورا به خیمه‌های امام حسین (ع) اهانت کردند.

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه روز 9 دی با توجه به پیش زمینه‌هایی که حوادث پس از انتخابات به وجود آورده بود شکل گرفت، عنوان کرد:  از جمله این پیش زمینه‌ها می‌توان به عواملی همچون زیر سوال بردن اصل دین نظام مقدس اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه اشاره کرد که سبب شد ملت ایران با خلق حماسه‌ای ماندگار دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را به وسیله رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری و بصیرت خود مایوس نمایند.

وی با بیان اینکه برای تبیین  و بزرگداشت هر چه بهتر و بیشتر این حماسه از تمامی نخبگان سیاسی، علما و اساتید دانشگاه باید استفاده کرد، بیان کرد: امسال همچون سال گذشته دیداری را با خانواده شهید امیری از شهدای فتنه 88 خواهیم داشت و کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم نیز با خانواده این شهید دیدار خواهند کرد.

مهدوی با بیان اینکه دانشجویان استان در فضای مجازی و با ایجاد نشریات دانشجویی به تبیین حماسه 9 دی خواهند پرداخت، عنوان کرد: در این راستا کرسی‌های آزاد اندیشی و تربیون‌های آزد نیز در محافل دانشگاهی سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن این روز یک وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر با حضور خود در این تجمع مردمی با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

مهدوی مطلق با بیان اینکه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار است، عنوان کرد: خلق این حماسه مردمی نشانه نفوذناپذیری مردم ولایت مدار ایران اسلامی است و قصد اصلی فتنه گران را که براندازی و بی‌اعتمادی مردم به نظام بود را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان سربازان علمی نظام وظایف متعددی بر عهده دارند، گفت: بسیج دانشجویی با تبیین این حماسه مردمی خود را در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه می‌کنند و با پیروی از ولایت فقیه برای توسعه علمی کشور گام برمی‌دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: