« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
شهرستان لنده
معاون پرورشی و پربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: 9 دي روز بیعت مجدد ملت با آرمانهای جمهوری اسلامی به خصوص ارمان عاشور است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ پرویز ابراهیم پور در کارگاه توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی این شهرستان که صبح امروز در محل دبیرستان حجاب این شهرستان برگزار شد افزود: روز 9 دی به عنوان یک روز ملی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد زیرا این روز روز بیعت ملت ما با آرمانهای جمهوری اسلامی به خصوص آرمان عاشوراست چون احساسات مردم جریحه دار شده بود مردم به صحنه آمدند  و نباید این روز را متعلق به جناح یا جریان خاصی دانست.



ایشان با دعوت از مربیان و معاونین پرورشی جهت حضور در این مراسم خاطر نشان کرد:توقع ما از همه ی مربیان و معاونین عزیز با هر گرایش و فکر سیاسی اینست که در تجمع 9 دی که در سالن پوریای ولی شهرستان برگزار می شود حضور بهم رسانند.

پرویز ابراهیم پور با تاکید بر اینکه نهم دی ماه یک روز ملی است اظهار کرد: نباید سطح این روز مهم و تاریخی را تقلیل داده و آن را مربوط به یک جریان خاص تلقی نمود.










نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
سپاس از تغییر خبر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: