« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
خارجی
به گفته رئیس انجمن افتاء روسیه، این انجمن در تلاش است در سال ۲۰۱۷ میلادی، اولین تلویزیون اسلامی را برای مسلمانان این کشور راه اندازی کند.
به گزارش آوای رودکوف ، رئیس انجمن افتاء روسیه از راه اندازی اولین تلویزیون اسلامی در سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد.

 
«روشن ابیاسف» در این باره خاطرنشان کرد: هم اکنون طرح هایی مبنی بر راه اندازی کانال ماهواره ای که به بیان سنت ها، فرهنگ و ارزش های اسلامی به مسلمانان روسیه بپردازد، در دستور کار قرار گرفته است.

 
وی افزود: در همین زمینه مذاکراتی در حال انجام است و از مدیران و رؤسای دیگر شبکه های تلوزیونی روسیه در این امر مشاوره گرفته می شود.

 
رئیس انجمن افتاء روسیه در ادامه اظهار داشت: همچنین بحث هایی بر روی محتواهای ارائه شده در این شبکه تلوزیونی صورت گرفته و قطعا آنچه از اهمیت برخوردار است، محتوایی است که این شبکه به مخاطبین ارائه خواهد داد.

 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، پس از افتتاح این شبکه تلویزیونی که در ابتدا به زبان روسی به اجرای برنامه خواهد پرداخت، زبان های عربی و انگلیسی نیز به آن افزوده شود تا مخاطبین بیشتری را به خود جذب نماید.

 
گفتنی است دین مبین اسلام دومین دین بزرگ روسیه به شمار می آید که بیش از ۲۰ میلیون پیرو دارد.

 

ابنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: