« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
پایگاه خبری آوای رودکوف
آوای رودکوف : گزیده مهمترین خبرهای کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز تا کنون به شرح زیر است.
پایگاه خبری آوای رودکوف :گزیده مهمترین خبرهای کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز تا کنون به شرح زیر است.

نشست دبیران شوراهای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 13 دی ماه 95 به همت دبیر استانی و با حضور دبیران شهرستانها و مناطق تشکیل جلسه دادند.

گفتنی است تنها  ماموریت این شورا « تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) » فعالیت فکری و پیگیری منویات مقام معظم رهبری در خصوص بازخوانی خط امام راحل می باشد.

اطلاعیه کتابخانه مرکزی محمد بهمن بیگی


 از آنجایی که برخی از کتب کتابخانه مرکزی دانشگاه بصورت امانت در اختیار افراد اعم از هیئت علمی و کارمند قرارداده شده است و این کتاب‌ها در موعد مقرر عودت داده نشده‌اند، لذا خواهشمند است حداکثر تاپایان دی ماه سال جاری نسبت به عودت کتاب های امانتی به کتابخانه مرکزی اقدام گردد.

 در صورت عدم مراجعه لیست مشمولین جریمه به امور مالی ارائه خواهد شد.

225 میلیون ریال کتاب خریداری شد

معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اعتباری بیش از 225 میلیون ریال کتاب برای استان خریداری شد.

رضا خردمند اظهار داشت: سعی بر این شد کتاب‌ها در همه زمینه‌ها و با همه سلایق انتخاب شود و توزیع در سراسر استان از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها صورت می‌گیرد که تعداد زیادی از این کتب مربوط به هنرمندان و انجمن اهل قلم است.


دانشگاه یاسوج شانزدهمین دانشگاه برتر کشور شناخته شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پایگاه معتبر علم سنجی بین المللی سایماگو در آخرین گزارش خود برترین دانشگاههای ایران در سال2016 را اعلام نمود.

بر پایه این گزارش، دانشگاه تهران ( با کسب رتبه 9 در میان دانشگاههای منطقه غرب آسیا )، علوم پزشکی تهران ( با کسب رتبه 12 در میان دانشگاههای منطقه غرب آسیا ) و صنعتی شریف ( با کسب رتبه 15 در میان دانشگاههای غرب آسیا ) به ترتیب اول تا سوم دانشگاههای ایران دسته بندی شده‌اند.

دانشگاه یاسوج نیز با جهشی چشمگیر نسبت به سنوات گذشته در رتبه شانزدهم این جدول در میان دانشگاههای ایران قرار گرفت.لازم به ذکر است این رتبه در بین همه دانشگاههای تابعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، آزاد و غیرانتفاعی است که به لحاظ رشد شاخص های آموزشی و پژوهشی رتبه قابل توجهی است.

گفتنی است در این رتبه بندی ایران با 99 موسسه، ترکیه با 70 موسسه و مصر با 30 موسسه رتبه اول تا سوم در منطقه غرب آسیا را داشته‌اند.

برگزاری یادواره شهدای شهر لنده

یادواره 19 شهید شهر لنده و یادبود حجت الاسلام سید ذکریایزدانپرست جانباز هشت سال دفاع مقدس سه شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۴بعد از نماز مغرب و عشا در  مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر لنده بر گزار می شود .

کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بر گزار شد

جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مقدماتی راهیان نور دانشجویی با حضور مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین دفتر نهاد رهبری، معاونین و کارشناسان فرهنگی دانشگاه های استان و به میزبانی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان ضرورت توجه به ورود جامعه دانشجویی و دانشگاهی به برنامه های انقلابی، همچون دهه فجر و برنامه ریزی جهت برگزاری مناسب تر این مراسم، افزود: برگزاری همایش شکوه هجرت"جهادی"، اختتامیه جشنواره های فرهنگی-هنری ققنوس و جشنواره علمی، نشست های بصیرتی و کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات  و تریبون های دانشجویی از جمله برنامه های مدنظر جهت دهه فجر می باشد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی جهت اعزام 120 نفر از دانشجویان جدید الوروود به مشهد مقدس، شب شعر انقلابی در دانشگاه ها، نشریات، یادواره های شهدا و دیدار با خانواده شهدا، فضا سازی دانشگاه ها و شرکت در راهپیمایی نیز از دیگر برنامه های مدنظر است.

توقف تیم بعثت کرمانشاه مقابل نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری عقب افتاده از هفته یازدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، مقابل نفت و گاز گچساران با تساوی بدون گل متوقف شد.

بر این اساس در پایان هفته پانزدهم، بعثت کرمانشاه با 26 امتیاز در مکان پنجم و نفت و گاز با یک بازی کمتر و کسب 24 امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: