« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
زن ۴۳ ساله‌ای که با همدستی نامزد ۳۱ ساله‌اش دست به سرقت خودرو در غرب پایتخت می‌زد، پس از دستگیری مدعی شد که عاشق خودرو بوده است.
به گزارش آوای رودکوف، چند روز قبل رهگذران در خياباني در غرب پايتخت زن و مردي را ديدند كه سوار بر خودروي مزدا3 بودند. آنها كنار خودروي پژويي توقف كردند و مرد جوان از ماشين پياده شد. زن جوان اما پشت فرمان بود و اطراف را مي‌پاييد. در همين هنگام مرد جوان به سمت پژو رفت و با ديلم در سمت شاگرد را تخريب كرد تا دست به سرقت لوازم داخل خودرو بزند. شاهدان با ديدن اين صحنه فرياد دزد؛‌ دزد سر دادند و به سمت آنها رفتند تا دستگيرشان كنند.

 

مرد جوان با ديدن شاهدان به سرعت سوار خودروي مزدا شد و همراه همدستش گريخت. اين اما پايان ماجرا نبود چرا كه شاهدان سوار بر موتور و ماشين به تعقيب دزدان مزدا‌سوار پرداختند. سارقان كه به‌شدت ترسيده بودند، هنگام فرار با چند خودرو كه كنار خيابان پارك شده بود، برخورد كردند كه خسارت سنگيني برجا گذاشت.

 

در نهايت با عبور از چراغ قرمز با چند خودروي ديگر برخورد كرده و متوقف شدند. در چنين شرايطي شاهدان راه فرارشان را سد كردند و با پليس تماس گرفتند. با حضور مأموران زن و مرد سارق دستگير شدند و با استعلام پلاك خودروي مزدا مشخص شد كه خودرو سرقتي بوده و زن و مرد سارق چند روز قبل‌تر در خياباني در غرب پايتخت آن را دزديده بودند. زن 43ساله و مرد 31ساله در بازجويي‌ها چاره‌اي جز اقرار به سرقت‌هاي سريالي نديدند. آنها مدعي شدند كه به‌تازگي با هم نامزد كرده‌اند و براي تأمين مخارج اعتيادشان نقشه سرقت كشيده‌اند.

 

زن جوان اما مدعي بود كه به‌دليل عشق به‌خودرو، خودش نقشه سرقت ماشين‌ها را كشيده است. اين زن در بازجويي‌ها گفت: از كودكي عاشق خودرو بودم اما به‌دليل داشتن خانواده بي‌بضاعت حسرت خيلي چيزها در دلم ماند. پدرم اعتياد داشت و هميشه به دوستان و آشنايانش بدهكار بود چه برسد به اينكه بخواهد ماشيني داشته باشد. آن زمان آرزو داشتم كه يك پيكان آلبالويي داشته باشم و با همين‌رؤيا بزرگ شدم تا اينكه مدتي قبل با امير آشنا شدم.

 

با اينكه او از من كوچك‌تر بود پيشنهاد ازدواج داد و من قبول كردم. وي ادامه داد: هردو اعتياد به شيشه داشتيم و چندبار هم به جرم حمل مواد دستگير شدم و به زندان رفتم. در آنجا از يكي از زندانيان سرقت را ياد گرفتم و وقتي آزاد شدم پيشنهاد سرقت خودرو را با امير در ميان گذاشتم. او هم قبول كرد. شبانه به خيابان‌ها مي‌رفتيم و پس از سرقت خودرو ابتدا با آن دوري مي‌زديم و بعد با سرقت لوازم داخل آن، خودرو را كنار خيابان رها مي‌كرديم. به گزارش همشهري، پس از اعتراف اين زن و مرد به چندين فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن، قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه 15 دادسراي ناحيه 5 تهران براي آنها قرار قانوني صادر كرد و هر دو روانه زندان شدند.

همشهری
برچسب ها: زن ، خودرو ، دزدی ، پلیس ، آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: