« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
یاسوج
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: با اقدام به موقع تیم امداد و نجات آتش‌نشانی از قطع دستان کودک 6 ساله در حادثه نانوایی در یاسوج جلوگیری شد.
به گزارش آوای رودکوف ، آتش‌پاد سوم محمد رستمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح چگونگی امداد رسانی به حادثه جلوگیری از قطع انگشتان دست یک کودک در یاسوج افزود: این حادثه ساعت 16:30 دقیقه در نانوایی فعالی در خیابان سی متری معاد یاسوج به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شده است.

وی اظهار داشت: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی با کلیه وسایل و ادوات در اندک زمان ممکن به محل حادثه رسیده و امداد رسانی را شروع کردند.

این مسوول ادامه داد: مشاهدات اولیه نشان می‌داد که هر دو دست پسر 6 ساله به داخل غلتک، اهرم خمیرگیر و نوار انتقال خمیر نانوایی کشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: به منظور جلوگیری از حرکت و آسیب ناشی از قطع شدگی ضمن قطع برق اقدامات رهاسازی توسط تیم زبده این سازمان انجام شده.

وی افزود: این عملیات به دلیل اینکه فرد آسیب دیده دارای دستان ظریفی بود با ملاحظات خاصی انجام شد و برای مداوا تحویل اورژانس شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: