« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
لنده
يكي از فرهنگيان پيشكسوت و خوش‌نام شهرستان لنده به دليل ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف ، مرحوم منصور مرادي از فرهنگيان خوش‌نام شهرستان لنده كه سال‌ها در تعليم و تربيت دانش‌آموزان اين ديار همت گمارد، به رحمت ايزدي پيوست.

وي كه بيش از 30 سال در اين عرصه خدمت نمود، چند سالي است که بازنشسته شد.

مرحوم منصور مرادي كه از جمله خادمان آقااباعبدالله الحسين(ع) در شهرستان لنده به شمار مي‌رفت سالهای سال در کنار تعلیم و تربیت نونهالان این منطقه در مناسبتها و مراسمات مذهبی فعالیت و در ایام  عاشورای حسینی به نوحه سرایی و تعزیه خوانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می پرداخت.

" پایگاه خبری آوای رودکوف " ضایعه در گذشت این فرهنگی پیشکسوت و هنرمند تعزیه را به عموم مردم شهرستان لنده و خصوصا به جامعه فرهنگی و هنرمندان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت می نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
روحش شاد ویادش گرامی
سیدعادل صادقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
درگذشت ناگهانی همکارمحترم جناب آقای مرادی را به خانواده محترم ایشان و بستگان وجامعه بزرگ فرهنگیان تسلیت عرض مینماییم .خداوند انشالله روح ایشان را با اهل بیت عصمت وطهارت محشور بگرداند..ازخداوند برای ایشان طلب آمرزش ومغفرت و برای بازماندگان صبر خواستاریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: