« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
پلیس قتا
فردي شياد که به بهانه کمک در برداشت وجه از دستگاه خودپرداز به افراد سالخورده و بي سواد در شهر تربت جام از آنان کلاهبرداري مي کرد، توسط پلیس فتا خراسان رضوی دستگير شد.
به گزارش آوای رودکوف ؛ سرهنگ"محمد يزداني" فرمانده انتظامي شهرستان تربت جام گفت: با دريافت مرجوعه قضايي از سوي چند شهروند مبني بر کلاهبرداري از آنها توسط مردي جوان در هنگام برداشت وجه از دستگاه عابر بانک موضوع در دستور کار تيمي از کارشناسان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي اظهارات شاکيان پرونده که اکثراً سالخورده و بيسواد هستند مشخص شد که مردي جوان با پرسه زني در اطراف دستگاه هاي خودپرداز از عدم آشنايي و بي سوادي طعمه هاي خود سوء استفاده کرده و هنگام درخواست براي پرداخت وجه، مبالغي بالاي را کارت هاي عابر بانک آن ها به کارت هاي ديگر جابجا کرده است.

وي تصريح کرد: کارشناسان پليس فتا با کمک مالباختگان چهره فرضي متهم را ترسيم و ضمن تحقيقات فني گشت هاي هدفمندي را با کمک کلانتري هاي سطح شهر تربت جام آغاز کردند.

سرهنگ يزداني اظهار داشت: تيم رسيدگي کننده پرونده سرانجام روز گذشته هنگام گشت زني فرد کلاهبردار را که در کمين طعمه اي ديگر شناسايي و او را در اقدامي ضربتي دستگير کردند.
 
متهم 30 ساله در بازجويي هاي به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات ديجيتالي کشف شده کارشناسان پليس فتا تاکنون به 30 ميليون ريال کلاهبرداري طي7 فقره با اين شگرد از افراد سالخورده و بيسواد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان تربت جام با اشاره به معرفي متهم به دادسرا از شهروندان خواست در صورت شکايت مشابه به پليس فتا تربت جام واقع در بلوار خليج فارس –طبقه دوم کلانتري 11 مراجعه يا از طريق شماره تلفن 52527214 شکايت خود را در اين رابطه مطرح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: