« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حضور برجسته زنان در برنامه‌های دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، فتاح محمدی در کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین بعد و دستاورد انقلاب را مباحث فرهنگی و معنوی دانست و افزود: در سال‌های گذشته بیشترین تمرکز بر امور عمرانی و زیرساخت بود و لازم است که به مسائل فرهنگی انقلاب، نحوه شکل‌گیری آن و دستاوردهای دیگر انقلاب نیز توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابعاد فرهنگی انقلاب برای نسل جوان بیشتر تبیین شود تا از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون و در امان باشند.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال فرهنگ و مذهبی است و مسائل عمرانی و زیرساختی در اولویت بعدی قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه باید تلاش شود نسل جوان نسبت به نحوه شکل‌گیری انقلاب، اهداف و پیروزی آن، دستاوردهای داخلی و بین‌المللی و نقش مردم در پیروزی انقلاب آگاهی بیشتری پیدا کنند، افزود: شرایط کنونی جهان اسلام و کشورهای منطقه این وظیفه را مضاعف می‌کند.

محمدی با بیان اینکه غربی‌ها قبل از انقلاب فرهنگ دنیا را سکولاریزه کرده بودند و خبری از معنویت، دین‌مداری و اخلاق نبود، گفت: در چنین شرایطی انقلاب به پیروزی رسید و ایدئولوژی مبتنی بر فرامین الهی را حاکم کرد.

معاون استاندار بیان کرد: ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی از پیامدهای پیروزی انقلاب در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های فرهنگی مذهبی دهه فجر سال جاری در استان همه مردم به ویژه بانوان مشارکت کنند و حضوری پرشور داشته باشند.

معاون استاندار به نقش تربیتی زنان در جامعه و استحکام خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: همایش یا نشست دهه فجر امسال با نام نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب با حضور یکی از بانوان مطرح کشوری در یاسوج برگزار شود که برگزاری این همایش موجب رفع شبه‌افکنی‌های دشمنان در مورد بی‌توجهی نظام به حقوق زنان شده و نوعی خودباوری را در بانوان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: توجه به عدالت جنسیتی از محورهای برجسته برنامه ششم توسعه است و دلیل آن نیز نقش محوری زنان در خانواده‌ها و جامعه است.

در ادامه فریبا رحمان‌پور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گفت: کمیته زنان و خانواده کمیته مهمی است چرا که نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: انتظار می‌رود بانوان حضور گستردهای در برنامه‌های دهه فجر داشته باشند.

این مسوول افزود: غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری همایش جایگاه زن در قرآن ویژه زنان شاغل، دوره آموزشی توانمندسازی مدیران زن، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، همایش پیاده‌روی خانواده، تجلیل از پرستاران زن برنامه‌های شاخص این کمیته در دهه فجر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: