« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
لنده
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامي و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، فرماندار شهرستان لنده در پیامی فرا رسیدن ایام الله شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  در پیام فرماندار لنده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
آب زنید راه را هین که نگار میرسد
این روزها یادآور واپسین نفس های زمستان استبداد و استضعاف در حافظه تاریخی ملتی است که سالیانی متمادی به گستره ی قرنها ؛ در زیر درشکه ی بی رحم طاغوت ، خسته و زخم خورده از بوران استعمار تلالو آفتاب حق طلبی و عدالت را به انتظار نشسته بودند .

 بهمن ۵۷ میعادگاه تحقق وعده ای است الهی . ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم . عزم و اراده ی خلل ناپذیر ملت به همراه رهبری معمار راحل انقلاب نهال آزادیخواهی  بر مدار حق و حقیقت را به بار نشاند . موج نوپایی که از خرداد ۴۲ آرام آرام به طوفانی مبدل شد که کاخ ها را با کوخ برابر ساخت و سبک نوینی از تلفیق دین و سیاست یعنی جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی نمود .

جنبشی که بعنوان الگوی مبارزه ای ایدئولوژیک ، ملت های دربند جهان را به رهایی از پیله جهل و غفلت فرا خواند و همچنان به عنوان دکترین استبدادستیزی تنها نسخه شفابخش حق خواهی قلمداد میشود .

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره خونبهای هزاران آلاله ی به خون خفته ای است که رو در روی عفریته مرگ فریاد زدند : بوی گل سوسن و یاسمن آید .

به حرمت آن روزهای به یاد ماندنی ؛ به قداست نام جاوید وطن و پاسداشت هدایتهای پیامبرگونه بزرگترین رهبر آزادیخواه جهان حضرت امام خمینی (ره) آذین می بندیم سراپرده ی خاطراتمان را .
این ایام خجسته و میمون را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب ؛ ملت شریف ایران و تمام همشهریان عزیز تبریک عرض نموده ؛ امیدواریم که همواره برای اعتلای ایران اسلامی گام برداشته و از خداوند متعال می خواهیم که ما را در این راه یاری فرماید .

دارا کریمی نژاد
سرپرست فرمانداری لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: