« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
در دهه فجر امسال
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با 13 مؤسسه خیریه تفاهم نامه همکاری دارد، که هشت مؤسسه از تهران، یک موسسه از آذربایجان، یک موسسه از اصفهان، دو مؤسسه خارج از کشور و یک مؤسسه در داخل استان از کمیته امداد حمایت می‌کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف :مراسم نمادین اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان بنیاد خیریه و جمعی از مسئولین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه در این مراسم، از همکاری  مؤسسات خیریه با کمیته امداد استان خبر داد و گفت: کمیته امداد استان با 13 مؤسسه خیریه تفاهم نامه همکاری دارد، که هشت مؤسسه از  تهران، یک موسسه از آذربایجان، یک مؤسسه از اصفهان، دو مؤسسه خارج از کشور و یک مؤسسه در داخل استان از کمیته امداد حمایت می‌کنند.
محبی به بنیاد وفاق سبز علوی به عنوان یکی از مؤسسه های خیریه پشتیبان کمیته امداد استان نام برد و افزود: از مهمترین اقدامات و برنامه های این بنیاد خیریه در استان مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه ازدواج  و کمک به نوعروسان است.
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 346 مورد جهیزیه با اعتبار هفت میلیارد و 120 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد،گفت: از طرف بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 14 مورد جهیزیه با اعتبار 480 میلیون ریال به صورت نمادین به نوعروسانی که مهریه آنها کمتر از 114 سکه بهار آزادی بود، اهداء شد.
محبی مشارکت در ساخت 330 واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و 890 میلیون ریال تا قبل از سال 95 را از مهمترین اقدامات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در استان برشمرد و افزود: از دیگر برنامه های این بنیاد خیریه مشارکت در ساخت 110 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تا سال آینده است که تاکنون 500 میلیون ریال در این زمینه پرداخت کرده است.
سید موسی خادمی استاندارکهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه این استان نیازمند حمایت بیش از پیش موسسه های نیکوکاری برای خروج از محرومیت است، اظهار کرد: باید سعی شود کمک ها و حمایت های موسسه های خیران با رویکرد و هدف توانمندسازی خانواده ها و کارهای عام المنفعه باشد.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: