« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
لنده
رئیس شورای شهرستان لنده با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این راهپیمایی را علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف در متن پیام شورای اسلامی شهرستان لنده آمده است:

22بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب،نتیجه حماسه های عظیم ملت ایران، یادآورخونهای به ناحق ریخته و رشادت‌های عزیزانی است که از همه چیز خود گذشتند تا زنجیرهای استثمار و استعمار و استکبار را از هم بگسلند و آینده ای روشن را ترسیم نمایند. با امید به اینکه بااتحاد و انسجام ملت و بویژه همت مسئولین، اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب و خلف صالحش مقام معظم رهبری به خوبی دنبال گردد.

با گرامیداشت و عرض تبریک به مناسبت این روز فرخنده و میمون از عموم مردم ارزشمدار و همیشه در صحنه شهرستان لنده بویژه جامعه شورایی انتظار داریم که با حضور پرشور خود در مراسم 22 بهمن، یک بار دیگر و محکمتر از گذشته، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

البرز محمدخانی / شورای اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: