« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
سازمان هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوا در کشور بین 10 تا 15 درجه سردتر می شود و این سردی هوا با بارش همراه است.
پایکاه خبری آوای رودکوف :معصومه احمدی گفت: کمترین میزان بارش ها در جنوب غرب و مرزهای جنوب شرقی کشور است اما بیشترین بارش ها نیز در جنوب و استان های فارس ، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد ،کرمان، هرمزگان و بتدریج یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی انتظار می رود.
وی افزود: بارش ها در نیمه شمالی بیشتر به صورت برف و باران و در نیمه جنوبی کشور همراه با رگبار و رعد و وزش باد شدید است که در مناطق جنوب شرقی به سبب کاهش بارندگی با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.

   احمدی اضافه کرد: فردا بارش ها در شرق و جنوب شرق کشور افزایش خواهد یافت و استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود:در ارتفاعات گیلان، اردبیل و همچنین ارتفاعات زاگرس بارش برف همراه با کولاک و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی گفت: این سامانه بارش اواخر روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد و انتظار می رود روز یکشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور آرام آفتابی باشد.

احمدی افزود: با نفوذ توده هوای سرد به کشور از امروز تا یکشنبه شاهد روند کاهش دما خواهیم بود که میزان این کاهش در نیمه شمالی به 10 تا 15 درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

وی اضافه کرد: آبهای دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز نیز در این مدت مواج است.

کارشناس هواشناسی گفت:آسمان تهران از بعداز ظهر امروز با افزایش ابر مواجه خواهد شد و امشب و فردا شاهد بارش برف و باران بیشتر در مناطق شمالی استان خواهیم بود.

احمدی افزود: دمای تهران امروز در گرمترین زمان به 10 درجه سانتیگردا بالای صفر خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: