« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
طرح های اشتغال اجرا شده امسال برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد شامل 85طرح کارانگیزی، 271 طرح توان افزایی و یک هزار و 862 طرح خودکفائی است.
پایگاه خبری آوای رودکوف :اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده ‌هاي نيازمند، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت نفس خانواده‌ها و رسیدن به استقلال اقتصادي است.

به گزارش روابط عمومی  کمیته امداد، حمیدرضا رحیمی نیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارکنان حوزه اشتغال با مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: توانمند سازی خانواده‌های مددجو از طریق ایجاد اشتغال و خودکفایی آنها یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است که با توجه به ظرفیت مناطق و استعداد مددجویان در نقاط مختلف استان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 218 طرح اشتغال امسال برای مددجویان اجرا شده، اظهار کرد: این طرح ها بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده و بیش از 295 میلیارد ریال در این زمینه از محل اعتبارات بانکی و امدادی هزینه شده است.

رحیمی نیا تصریح کرد: طرح های اشتغال اجرا شده امسال برای مددجویان، 85طرح کارانگیزی، 271 طرح توان افزایی و یک هزار و 862 طرح خودکفائی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان به ارائه خدمات آموزشی از جمله مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه مشاغل، کارآفرینی و حرفه آموزی به مددجویان اشاره و اظهار کرد:  پنج هزار و 472 نفر از مددجویان امسال در این دوره های آموزشی با اعتبار پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال شرکت کرده  و 239 نفر نیز از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

رحیمی نیا با اشاره به اینکه یکی از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است که برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغال در این زمینه بسیار کارساز است، افزود: 17 هزار مورد نظارت بر فعالیت های اشتغال کمیته امداد از جمله نظارت بر طرح های اشتغال، دوره های آموزشی و کاریابی امسال انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌ هزار و 280  خانوار تحت حمایت خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند، تصریح کرد: این افراد با مهارت آموزی و فراهم شدن زمینه اشتغال آنان از محل اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی و کاریابی، به استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: