« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
فاکس نیوز؛
ترامپ در حال حاضر خواهان دخالت بیشتر در اوضاع یمن، و حمایت بیشتر از عربستان در جنگ با حوثی های یمن می باشد، هرچند که شاید این روند خیلی هم به نفع آمریکا نباشد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، وب سایت آمریکایی فاکس نیوز نوشت: ترامپ در حال حاضر خواهان دخالت بیشتر در اوضاع یمن، و حمایت بیشتر از عربستان در جنگ با حوثی های یمن می باشد، هرچند که شاید این روند خیلی هم به نفع آمریکا نباشد.

 

این وب سایت آمریکایی افزود: هرچند نیروهای حوثی خود را مستقل می دانند، اما باید گفت حمایت بیشتر آمریکا از عربستان در این جنگ موجب خواهد شد تا نیروهای حوثی بیش از پیش به سمت ایران متمایل شوند و ایران بتواند بیش از پیش این جنگ را کنترل کند و در این منطقه نیز نقش ایفا کند.

 

فاکس نیوز افزود: یک مشکل و معضل جدی هم که متد جنگ عربستان دارد این است که نیروی هوایی عربستان به جای اینکه بتواند حوثی ها را به تسلیم خود در آورد، با بمباهای خود شهرهای یمن را بمباران می کند. در حقیقت باید گفت، عربستان از سال 2015 تا کنون در تله حوثی ها افتاده است و نمی تواند به راحتی از این جنگ خارج شود.در حال حاضر نیز اگر ترامپ عاقل باشد، با حمایت های بیشتر خود از عربستان در جنگ یمن، مشکلات آمریکا را دوبرابر نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: