« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
در آئین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج عنوان شد
بهره برداری از 90 واحد مسکن مددجویی شامل 59 واحد روستایی و 31 واحد برای مددجویان شهری با اعتبار 16 میلیارد و 600 میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.
پایگاه خبری آوای رودکوف : مدیر و کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد  و هفته احسان و نیکوکاری در اولین روز از این هفته با حضور در گلزار شهدای یاسوج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.



 به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان و جانفشانی آنان است، گفت: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و همان‌طوری که آنان با خون خود ایثار کردند، ما نیز بتوانیم با تلاش‌های بیش از پیش، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.



وی ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، افزود: تأسیس کمیته امداد به دستور امام راحل نقطه عطفی برای محرومان و نیازمندان بود و این نهاد در سال 57 کار خود را جهت رسیدگی به محرومان و درماندگان آغاز کرد.
 


محبی با بیان اینکه کمیته امداد اینک پس از چندین سال خدمات و تلاش صادقانه به اقشار نیازمند راههای بسیاری را جهت بهبود و نوآوری خدمات پیموده و هر روز به افتخارات این نهاد افزوده می شود و این مرهون پیگیری و دلسوزی امدادگران فداکار بوده است، اظهار کرد: اميد است  با تعامل و همدلی بتوانیم در پيشبرد اهداف و ارتقاء جايگاه و نقش کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان موفق باشیم.



وی به برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکار اشاره کرد و گفت: 34 میلیارد ریال برای ارائه خدمات مختلف از جمله اشتغال زایی، مسکن، جهیزیه، وام و سایر موارد برای مددجویان در هفته احسان و نیکوکاری هزینه می شود.



محبی افزود: بهره برداری از 90 واحد مسکن مددجویی شامل 59 واحد روستایی و 31 واحد برای مددجویان شهری با اعتبار 16 میلیارد و 600 میلیون ریال یکی از برنامه های کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.



مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 54 طرح اشتغال با هزینه بیش از 295 میلیارد ریال برای مددجویان اجرا شده است، تصریح کرد: در همین زمینه 80 طرح اشتغال زایی با اعتبار 12 میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری به بهره برداری می رسد.



وی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این زمینه در هفته احسان و نیکوکاری 34 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان لنده با اعتبار 268 میلیون ریال به کربلای معلی اعزام می شوند.



محبی دیگر برنامه کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری را اهداء جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: 178  زوج جوان با کمک هزینه ازدواج سه میلیارد و 560 میلیون ریال در این هفته زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.



وی یادآور شد: جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 18 اسفند با به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در مدارس استان آغاز و روز پنج شنبه 19 اسفند در پایگاههای کمیته امداد و جمعه 20 اسفند در میعادگاههای نماز جمعه ادامه می یابد.



 محبی در پایان از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد تا با حضور در پایگاههای جشن نیکوکاری نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: