« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام خبر داد:
176 طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال امسال برای مددجویان این شهرستان اجرا شده است.


پایگاه خبری آوای رودکوف :یک واحد مسکن مددجویی و یک طرح اشتغال مددجویی به مناسبت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی در شهرستان چرام به بهره داری رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حجه الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده کمیته امداد، گفت: خدمات این نهاد بسیار اثربخش و امیدوارکننده است و تلاش می کنیم که با همراهی با این نهاد یاری گر نیازمندان باشیم.

علی حسن مظاهری مدیر کمیته امداد شهرستان چرام در این مراسم با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق اجرای طرح های اشتغال یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: 176 طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال امسال برای مددجویان این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل های مناطق و استعداد مددجویان اجرا می‌شود، گفت: این طرح‌ها بیشتر در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل فنی و خدماتی است.

مظاهری تأمین مسکن مددجویان را یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: 35 واحد مسکن مددجویی با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال امسال برای مددجویان این نهاد در شهرستان چرام به بهره برداری رسیده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام افزود: امسال بیش از یازده هزار و 240 مورد خدمات با اعتبار 60 میلیارد ریال برای مددجویان این شهرستان انجام شده است.

مظاهری در پایان از همه مردم و خیران نیکوکار دعوت کرد تا در جشن نیکوکاری و با حضور در پایگاههای کمیته امداد نیازمندان این نهاد را یاری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: