« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
جشن نیکوکاری از چهارشنبه 18 اسفند با برپایی 558 پایگاه ثابت، سیار، مدارس، بسیج و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم نمادین جشن نیکوکاری صبح امروز  در پایگاه مرکزی کمیته امداد واقع در چهار راه طالقانی نبش دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادتی بزرگ است که خداوند نصیب ما کرده،  از برگزاری جشن نیکوکاری در 90 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مساجد، مراکز نیکوکاری و بسیج به منظور جمع آوری کمک های مردمی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه مردم استان در عرصه‌های مختلف در زمینه رسیدگی به مستمندان همواره یاریگر این نهاد بوده اند، افزود:  جشن نیکوکاری از چهارشنبه 18 اسفند با برپایی 558 پایگاه ثابت، سیار، مدارس، بسیج  و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در استان برگزار شد. 



محبی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و سپاه و بسیج برگزار می شود، افزود:  در همین زمینه روز گذشته در 468 مدرسه در استان پایگاههای جشن نیکوکاری برپا شد و دانش آموزان کمک های خود را به این جشن اهدا کردند.

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را نهادینه کردن روحیه انفاق، احسان، نیکوکاری و کمک به هم نوع در بین کودکان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این اقدام گامی مؤثر در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آنهاست و تلاش ما این است که فرهنگ احسان و انفاق را بین دانش آموزان نهادینه کنیم و فقر و نیازمندی را به واسطه این فرهنگ در جامعه از بین ببریم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است، افزود: خیران و نیکوکاران نوعدوست می توانند با شماره گیری  #۱*۰۷4*۸۸۷۷* در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.



محبی تصریح کرد: شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک های مردمی در این زمینه است.
 
وی از همراهی همه مسوولان در برگزاری جشن نیکوکاری قدردانی کرد و افزود: صندوق های ثابت و سیار کمیته امداد جمعه 20 اسفند در میعادگاههای نمازجمعه کمک های مردمی را برای نیازمندان جمع آوری می کنند.

محبی خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته در کمترین فاصله زمانی تا قبل از آغاز سال نو توسط امدادگران به دست نیازمندان و محرومان واقعی خواهد رسید.



وی درپایان گفت سال گذشته مبلغ 12 میلیارد ریال به صورت نقدی ،کالا وخدمات جمع آوری وبه ایتام ونیازمندان اهدا شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: