« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
نماینده فرهنگی موسسه عترت بوتراب مطرح کرد:
موسسه عترت بوتراب در قالب طرح صله رحم 650 سبد کالا به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری اهدا کرد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، عباس پیدا مسئول کمیته تحصیلی و تربیتی موسسه خیریه عترت بوتراب و نماینده فرهنگی موسسه در این دیدار گفت: زمینه فعالیت موسسه خیریه عترت بوتراب آموزشی، اجتماعی و حمایت از ایتام بوده و رسیدگی به امور تحصیلی ایتام برای رسیدن به رشد و شکوفایی و تهیه امکانات رفاهی برای آنان از مهمترین اقدامات این موسسه است.

وی افزود: موسسه عترت بوتراب در قالب طرح صله رحم 650 سبد کالا به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری اهدا کرد.

پیدا  تصریح کرد: هدف از تاسیس مؤسسه خیریه عترت بوتراب خوی، کمک به تامین نیازهای اساسی و رفع تنگناها و مشکلات مختلف ایتام است که این امر با بهره گیری از امکانات مردمی مؤسسات و نهادهای خیریه و نیز انجام فعالیت های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، حمایتی، تبلیغاتی و اعطای وام قرض الحسنه به ایتام تحت پوشش انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه بهترین دانش آموزان تحت حمایت موسسه تا زمانی که تحصیل می کنند، از حمایت های ما برخوردار هستند، افزود: موسسه عترت بوتراب صد درصد هزینه های دانش آموزان تحت حمایت با معدل 19 به بالا، 70درصد هزینه های معدل 18 به بالا و 50 درصد هزینه های معدل 5/16 به بالا را پرداخت می کند. 

 مسئول کمیته تحصیلی و تربیتی موسسه خیریه عترت بوتراب آموزش خانواده ها در زمینه اشتغال زایی و تقدیر از خانواده های موفق ایتام تحت حمایت در زمینه های مختلف از جمله تحصیل و اشتغال و کمک به رفع مشکلات و نیازمندی های خانواده های دارای مشکل را از دیگر برنامه های این موسسه برشمرد.

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: این نهاد به منظور ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و در حوزه توسعه مشارکت های مردمی توجه ویژه به موسسات خیریه را در دستور کار قرار داده است.

 وی با بیان این‌ که منابع اختصاصی این نهاد جوابگوی همه نیازمندی های افراد تحت حمایت نیست، افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آمادگی هرگونه همکاری با موسسات خیریه جهت هم افزایی در تمامی زمینه‌ها را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با خیریه هاست.

محبی با اشاره به اینکه 53 درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان در مناطق محروم سکونت دارند، بیان کرد: این نهاد تلاش دارد که اعتبارات را بیشتر به سمت و سوی مناطق محروم سوق دهد و در این زمینه نیاز به همکاری بیشتر موسسات خیریه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ؛ در پایان این نشست بر همکاری متقابل تأکید و درخصوص طرح های قابل اجرای موسسه عترت بوتراب در استان بحث و تبادل نظر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: