« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
در نشست تجلیل از بانوان شاغل در کمیته امداد استان عنوان شد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت:در کمیته امداد ضرورت حضور نیروهای کارآمد زن شاید بیشتر از سایر دستگاهها باشد و ما مصمم هستیم که در این زمینه از نیروهای پرتوان و کارآمد بیشترین بهره را ببریم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی ویژه بانوان شاغل در کمیته امداد و مراسم تجلیل از کارکنان زن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی عالم هستی فاطمه زهرا(س) برگزار شد.



 فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت صدیقه طاهره و هفته نکوداشت مقام زن و مادر و همچنین سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، گفت: بهترین الگو برای جهان و بشریت حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد و همه زنان جامعه ما باید سیره ی حضرت زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند و از این بانوی نمونه در همه زمینه ها درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام درخصوص فضائل و ویژگی های زن بحثهای زیادی مطرح شده و آنچه مورد تأکید دین اسلام است، توجه به عفاف و حجاب است، افزود: اسلام جایگاه ویژه ای برای زن ترسیم کرده و امروزه در نظام اسلامی ما، زنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فنی و فیزیکی حضور دارند.

محبی با اشاره به اینکه تعداد 43 همکار زن (9درصد) در سطح استان کار خدمت رسانی به جامعه هدف را برعهده دارند، تصریح کرد: در کمیته امداد ضرورت حضور نیروهای کارآمد زن شاید بیشتر از سایر دستگاهها باشد و ما مصمم هستیم که در این زمینه از نیروهای پرتوان و کارآمد بیشترین بهره را ببریم.



وی با بیان اینکه یکی از ضرورتها و دلایل توجه به امور بانوان در کمیته امداد جامعه آماری تحت حمایت است، اظهار داشت: 42درصد از ۳۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یعنی ۱۴ هزار و ۵۵۰نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

محبی افزود: زنان سرپرست خانوار علاوه بر اینکه مدیریت خانواده و تامین معاش را بر عهده دارند چند نقش همزمان با هم اجرا می‌کنند.

محبی از دیگر افراد تحت حمایت این نهاد را  دختران بازمانده از ازدواج  و بازمانده از تحصیل عنوان و بیان کرد: این افراد نیز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند و این نهاد در راستای تامین امکانات و جهیزیه این افراد تلاش می‌کند و خدمات مشاوره نیز در این زمینه ارائه می‌دهد.
در ادامه این مراسم خانم یاری نژاد استاد حوزه علمیه خواهران یاسوج ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مطالبی در خصوص ازدواج، همسرداری و تربیت فرزند از نظر اسلام بیان کرد.



شایسته ذکر است در پایان این مراسم از کارکنان زن کمیته امداد استان و مناطق دو گانه یاسوج تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: