« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳
بهبهان
این بازدید در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه صنعتی بهبهان و شرکت و برای مشخص کردن موضوعات تحقیقاتی و مشکلات صنعتی آن مجموعه برگزار گردید.
به گزارش آوای رودکوف از بهبهان ؛معاونت آموزشی و پژوهشي و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با هدف تحقیقات و رفع مشکلات صنعتی شركت پخش و پالايش فراورده هاي نفتي ايران بازديدي از شركت در شهر اهواز بعمل آوردند.این بازدید در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه و شرکت و برای مشخص کردن موضوعات تحقیقاتی و مشکلات صنعتی آن مجموعه برگزار گردید.



در ابتدا بازديدي توسط اعضاي هيات علمي دانشگاه و مسئولان شركت از مراحل مختلف بارگيري فراورده هاي نفتي و تجهيزات موجود بعمل آمد كه در حين بازديد موضوعات و مشكلاتي از طرف كارشناسان شركت مطرح گرديد. پس از اتمام بازديد جلسه ايي براي بحث و تبادل نظرات برگزار گرديد.



در اين جلسه دكتر فرجي  معاون آموزشی دانشگاه ضمن ايراد سخنراني به لزوم ارتباط بيشتر دانشگاه و صنعت اشاره كردند و اعلام كردند كه دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان بدليل برخورداري از اعضاي هيات علمي جوان و با انگيزه در زمينه هاي مختلف منابع طبيعي و محيط زيست، علوم پايه و فني مهندسي تمايل به همكاري دارد. پس از آن هر يك از اعضاي هيات علمي ضمن اعلام توانمنديهاي گروه هاي آموزشي دانشگاه به ارايه راهكارهايي در خصوص مشكلات مطرح شده از طرف مسئولان شركت پرداختند. در نهايت تصميم گرفته شد كارشناسان مربوطه از طرف شركت به دانشگاه معرفي شوند تا با همكاري اعضاي هيات علمي پرپوزالهاي موضوعات مطرح شده آماده گردد و براي بررسي به شركت ارسال شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: