« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
غمنامه / جهانگیر ایزدپناه
بدرود حمزه ،دانش آموز زبده و ممتاز دبیرستان 25شهریور بهبهان که سرآمد بودی ورئیس کازرونی دبیرستان بازیگوشیهای شیرنت را بخاطر نمونه وممتاز بودنت بدیده اغماض می نگریست.....
پایگاه خبری آوای رودکوف - جهانگیر ایزدپناه  طی یاداشتی در فراق دوست دیرینه ی خود زنده یاد حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست استان فارس و از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد نوشت: بدرود حمزه ،دانش آموز زبده و ممتاز دبیرستان 25شهریور بهبهان که سرآمد بودی ورئیس کازرونی دبیرستان بازیگوشیهای شیرنت را بخاطر نمونه وممتاز بودنت بدیده اغماض می نگریست ونحوه "وُلُوی" گفتن معلم عرب تبار زبان انگلیسی مان موجب سرگرمی ومسرت وتکیه کلام همکلاسی ها بود.بعد از پایان دوران دبیرستان و آغاز انقلاب، موفق به دیدارتان نگشتیم اما شوخ طبعی و بازیگوشی های خاص و شیرین و زبده و ممتاز بودنت فراموش ناشدنی بودند.



افسوس که شیرینی لحظه های خوش انقلاب را عده ای برایت برنتافتند و با بینشی محدود و کم افق، زندگی و عشق و عاشقانه هایت را منطبق بر چهارچوب تنگ اندیشه شان نیافتند و بر تو بسی ناروائی ها و عزلت و غربت باریدن گرفت. اما حمزه با ذهن واستعداد خارق العاده و توانایی بی نظیر و شکست ناپذیرش تسلیم حوادث نمی گشت و تلاش های علمی و فرهنگی را علیرغم همه ناروایی پیش برد و وجود توانای خود را نشان داد و مدارج علمی و فرهنگی را طی نمود . در دنیای یکه تازی بی هنران،حمزه شایسته جایگاهی بسی والاتر بود . حمزه بسی ناروایی دید، ملامت ،عزلت و غربت کشید . گذشت زمان وآموخته های روزگار عظمت این فرزند راستین استانمان را بر قلب مردم ماندگارتر خواهد کرد .

یادش را با شعرش گرامی می داریم :

هر چی ایگم بیخیالش ، بیخیالش نی ترم

تا ای یا من خاطرم خرص ل زلالش نی ترم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: