« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ ، 21 درصد افزایش یافته است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :جشن نیکوکاری در روزهای هیجدهم لغایت بیستم اسفند ماه سال گذشته با مشارکت حداکثری مردم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیکوکاری در آستانه سال نو با 558 پایگاه ثابت و سیار و مدارس و بسیج به منظور یاری رساندن به خانواده های نیازمند با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی برگزار شد.

 وی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار هم استانی در جشن نیکوکاری 16 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت این نهاد کمک کردند، افزود: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ ، 21 درصد افزایش یافته است. 

محبی تصریح کرد: یک میلیارد و 470 میلیون ریال از کمک های جمع آوری شده از طرف موسسات خیریه و مابقی از طرف مردم خیر و نیکوکار اهداء شده،که مبالغ جمع آوری شده قبل از تحویل سال نو بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.
 
وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار هم استانی در جشن عاطفه ها، از همراهی و مشارکت صدا و سیما، بسیج، سپاه، آموزش و پرورش و سایر دستگاهها تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت 260 میلیارد ریال مستمری به مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت: کمک معیشت و مستمری خانوارهای مددجو با هدف تامین هزینه های روزمره و رفع مشکلات ضروری این خانوارها پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات این نهاد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: در همین زمینه در آستانه سال نو بیش از 19 میلیارد ریال عیدی به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شد.

محبی تصریح کرد: پرداخت کمک معیشت، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی از جمله پرداخت هزینه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت کمک درمان بیماران صعب العلاج، پرداخت کمک جهیزیه، پرداخت تسهیلات کارگشائی و خدمات مشاوره فردی و گروهی از جمله فعالیت های کمیته امداد برای مددجویان در طول سال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: