« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
اصفهان – مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان دیوارهای کوتاه را از نازیبایی‌های شهر اصفهان دانست و گفت: در حال حاضر در شهر هشت هزار و ۵۰۰ متر دیوار کوتاه وجود دارد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرنگار مهر، مهدی بقایی ظهر چهارشنبه در  جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های سازمان زیباسازی برای آماده سازی شهر برای نوروز اظهار داشت: تم برنامه‌های شهرداری در نوروز ۹۶ در قالب دوچرخه برنامه‌ریزی شد و از این رو این المان در اشکال مختلف در سطح شهر اصفهان نصب شد.

وی حذف نازیبایی‌ها را وظیفه سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا نصب نمادهای شهری در اصفهان مورد توجه بوده است که تا قبل از  نوروز ۱۲ نماد جدید و اواخر اردیبهشت ماه نیز یک نماد جدید در شهر اصفهان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به تدوین آئین نامه نماد و حجم شهر اصفهان در نوروز ۹۵ اشاره کرد و افزود: این آئین‌نامه شامل شش بند نمادهای موقت، تزئینی، مفهومی، خاطره شهری، مشاهیر و آزاد است و  تا چند سال آینده کاربردی خواهد بود.

وی دیوارهای کوتاه را از نازیبایی‌های شهر اصفهان دانست و ابراز داشت: در حال حاضر در شهر اصفهان هشت هزار و ۵۰۰ متر دیوار کوتاه در شهر اصفهان وجود دارد  که به منظور زیباسازی آنها نقاشی‌هایی بر روی این دیوارها اجرا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: