« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
انتخابات 96
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان باید رخدادهای احتمالی را پیش بینی و پاسخ متناسب با آن را داشته باشند.
به گزارش آوای رودکوف ، محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیرامون گزینه پوششی در کنار روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی اصلاح طلبان  اظهار داشت: هنوز جریان اصلاح طلب به نتیجه مشخص نرسیده است، برخی معتقدند که اصلاح طلبان با یک نامزد مشخص و در قالب گرایش اصلاح طلبانِ حضور داشته باشد و حتی نام پوششی را هم برای آن نمی پسندند بلکه معتقدند باید وارد شود و جریان اصلاح طلب را نمایندگی کند.

 وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از احزاب و گروه های اصلاح طلب هم معتقدند بهتر است اصلاح طلبان همچنان پشت سر آقای روحانی قرار بگیرند و برخی دیگر نیز معتقدند در کنار آقای روحانی نامزد دیگری را تحت عنوان نامزد پوششی استفاده شود؛ اما این تصمیمات فعلا نهایی نشده و در روزها و هفته های آینده مشخص تر خواهد شد.

 عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه از لحاظ منطقی مباحثی وجود دارد که نمی‌شود به آنها بی توجه بود ادامه داد: ثبت نام نکردن جناب آقای روحانی و یا حتی ایجاد نشدن یک فضای رقابتی برای وی از سوی نهادهای نظارتی از جمله اتفاقاتی است که احتمال وقوع آنها وجود دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
اگه روحانی شرکت نکنه بعدها پشیمان میشوید که چرا شرکت نکرد و پیروز نشد پس سعی کنید یک نامزد پوششی بیارید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: