« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
تلاش و فعالیت همگانی موجب رشد و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مددجویان می‌شود و اعتمادسازی بین مردم از عواملی است که در توسعه و افزایش مشارکتهای مردمی و در نتیجه نیل به اهداف توانمندسازی خانواده‌ها موثر است.


پایگاه خبری آوای رودکوف : مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با شورای مدیران و کارکنان حوزه مشارکت های مردمی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، گفت: نگاه فراگیر و وسیع در جلب مشارکت های مردمی ضروری است و استفاده از مشارکت مردمی نباید تنها در دریافت کمک های مالی دیده شود، چراکه اقشار مختلف مردم تخصص هایی دارند که با استفاده از تجارب و توانایی آنها می توان به مددجویان خدمات موثری ارائه داد.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی، موثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی است، افزود: تلاش و فعالیت همگانی موجب رشد و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مددجویان می‌شود و اعتمادسازی بین مردم از عواملی است که در توسعه و افزایش مشارکتهای مردمی و در نتیجه نیل به اهداف توانمندسازی خانواده‌ها موثر است.

محبی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا در فضایی دوستانه خدمات خود را ارائه دهیم، شناسایی آسیب‌ها و پیشگیری از آنها دغدغه اصلی ماست و برای تحقق این مهم، ارتباط بین حوزه‌ای و تقویت همکاریها و تعاملات اثر بخش است.

وی با اشاره به اینکه كميته امداد به منظور احياء سنتهاي حسنه در جامعه و توسعه مشاركتهاي مردمي و تقويت اصل همبستگي اجتماعي با صحت عملكرد و جلب اعتماد عمومي طرحهاي مختلفی را اجرا می کند،  صندوق های صدقات، جشن های نیکوکاری و عاطفه ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع آوری نذورات مردمی،احسان دانش آموزی، برکت، مفتاح الجنه و سایر موارد را از مهمترین طرح های این نهاد برای کمک به نیازمندان برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان یک بار دیگر بر تعامل بین حوزه ای درخصوص پیشبرد کارها و اهداف کمیته امداد تأکید کرد و خواهان همکاری و مشارکت همگانی حوزه ها درخصوص جلب و توسعه ی بیش از پیش مشارکت خیران و مردم نیکوکار هم استانی با استفاده از روش ها و ظرفیت های جدید، در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: