« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مراسم تجلیل از مددکاران کمیته امداد استان به مناسبت روز مددکار با شرکت مددکاران کمیته امداد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ، برخی از وظایف مددکاران را برشمرد و گفت: مددکار باید بر تار و پود زندگی مددجو اشراف داشته باشد و تهدیدها را شناسایی و به فرصت تبدیل کند و استعداد و توانمندی مددجو و ابتکارات آنها را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه مددکاران باید درد دردمندان و نیاز فقرا و ایتام را با تمام وجود حس کرده و با روح و روان خویش لمس کنند تا این نهاد در انجام وظایف خود توفیقات بیشتری به دست آورد، افزود: مددکار نه فقط حضور فیزیکی، بلکه باید حضور فرهنگی، فکری و روحی داشته باشد تا خروجی کار، سلامت، توانمندی و ارتقاء سطح فرهنگی و دینی خانواده ها باشد.

محبی با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد در بحث سلامت و به خصوص سلامت معنوی مددجویان، گفت: درد دیگران را شناسایی کردن و حمایت کردن، مدددادن و احساس مسئولیت کردن در قبال دردهای نیازمندان از مهمترین روابط اجتماعی سالم است که خوشبختانه کمیته امداد در این زمینه بسیار موثر عمل کرده است.   

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بیش از 80 مددکار خواهر و برادر در این نهاد مشغول فعالیت هستند، گفت: اساس کارکمیته امداد مددکار محوری است و همه مسائل باید از کانال مددکاری عبور داده شوند و مددکار پل ارتباطی بین خانواده، کمیته امداد و سایر اقشار جامعه و خیران است. 
وی با اشاره به اینکه مددکاری آمیزه ای از دانش، تجربه و هنر است، بیان کرد: کمیته امداد در بحث مددکاری به دنبال شناسایی توانایی و استعداد خانواده‌ها و تقویت و ارتقاء توانمندی فکری و فرهنگی خانواده های جامعه هدف است.

محبی با بیان اینکه مددکار کمک می‌کند تا مددجو مشکل خود را شناخته و به توانایی‌های خود پی ببرد و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود بر آید، گفت: کمیته امداد را می توان یک نهاد مددکاری نامید زیرا محور تمام فعالیت های آن مبتنی بر مددجو محوری با رویکرد مددکاری برای توانمند سازی است.

در پایان این مراسم از مددکاران کمیته امداد استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: