« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
یاسوج
45 نفر از امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی ایلام اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، ارسلان جلال فرد قائم مقام کمیته امداد استان گفت: تعداد ۴5 نفر از امدادگران کمیته امداد در قالب کاروان راهیان نور سه شنبه 22 فروردین ماه امسال به مدت چهار روز، به مناطق جنگی غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
وی  هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را،  زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:  ما نباید فراموش کنیم آرامش و امنیت امروزمان مدیون خون شهدایی است که انقلاب را به دست ما به امانت سپردند.

جلال فرد بیان کرد: اگر امروز باوجود ناامنی‌هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد ایران امنیت پایدار و مستحکمی دارد به برکت همین لاله‌های در خاک خفته‌ای است که با نثار خون خود به ما عزت و سربلندی عطا کردند.



وی ضمن بیان اینکه دشمن از هر طریق می‌کوشد تا ارزش‌های ما را بی‌ارزش کند و باید در برابر آن مقابله کنیم، گفت: دشمن با ایجاد هجمه‌های فرهنگی می‌کوشد تا فرهنگ انقلاب و شهدا را به‌گونه‌ای وارونه برای جوانان ترسیم کند و این وظیفه ما است تا با سفر به مناطق جنگی فرهنگ ایثار، شهادت و معارف اسلامی را از طریق شهدا معرفی کنیم.

جلال فرد تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام امور خیر در کمیته امداد رهرو راه شهدایی باشیم که کوشیدند استقلال و آزادی در جامعه نهادینه شود و باید با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها در کاروان‌های راهیان نور در مسیر آزادگی ایران گام برداشت.

به گفته مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان ؛ امدادگران این نهاد در این اردو، از مناطق عملیاتی میمک، مهران، قلاویزان، دهلران و شهرانی بازدید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: