« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
انتخابات
رئیس ستاد انتخاباتی کار و کرامت در کهگیلویه‌وبویراحمد از انتصاب رؤسای ستادهای کار و کرامت در بویراحمد و باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج ؛ حجت الاسلام شیخ آیت الله عبدی پور از صدور احکام رؤسای ستاد انتخاباتی کار و کرامت «حامیان آیت الله رئیسی »  در شهرستانهای باشت و بویراحمد خبر داد.

رئیس ستاد انتخاباتی کار و کرامت در کهگیلویه‌و بویراحمد تصریح کرد تا کنون و بر اساس احکام صادره از سوی مسئول ستاد‌ مرکزی کار و کرامت ؛ سید محمد حسن گنجی پور به عنوان مسئول این ستاد در شهرستان کهگیلویه  ؛ سیدعلی برجسته پور به عنوان مسئول این ستاد در شهرستان دنا ؛ فتاح بدری به عنوان مسئول این ستاد در شهرستان لنده ؛  رحمت الله نیکروز به عنوان مسئول این ستاد در شهرستان چرام ، مصطفی جوزانی به عنوان مسئول این ستاد در گچساران ، سید رضا حسینی به عنوان مسئول این ستاد در شهرستان باشت و سید محمود موسوی بعنوان مسول این ستاد در شهرستان بویراحمد منصوب شدند.

وی ایجاد تعامل با سایر مسولین ستادهای آیت الله رئیسی ؛ راه اندازی کمیته های مختلف و تشکیل سریع ستادها در شهرستانهای مذکور  را از برنامه‌های پیش روی ستاد انتخاباتی کار و کرامت در این استان عنوان کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: