« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
با حکم محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته کادر فنی تیم ملی نونهالان کاراته در بخش پسران معرفی شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سایت فدراسیون کاراته، فدراسیون کاراته به منظور پشتوانه سازی و پرورش و شناسیایی استعدادهای کاراته قصد دارد، اولین تیم ملی نونهالان در دو بخش پسران و دختران را تشکیل خواهد داد، به همین منظور محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون در احکام جداگانه کادر فنی تیم ملی نونهالان در بخش پسران را معرفی کرد.

بر این اساس، اکبر عبدلی به عنوان سرمربی،مرتضی فرجی، هادی امیری و ستار شریعتی به عنوان مربی هدایت تیم ملی کاراته نونهالان پسر را بر عهده خواهند داشت.

رئیس فدراسیون کاراته در نشست کادر فنی این تیم با اشاره به اینکه فدراسیون بمنظور پشتوانه سازی و پرورش استعدادها، تیم ملی نونهالان را تشکیل می دهد، گفت: تیم ملی نونهالان در واقع پیش زمینه ای برای ورود در عرصه تیم های ملی است. مطمئنا ًوقتی کاراته کاها از نونهالی با فضای اردوها آشنا می شوند و بهتر و راحت تر می توانند پله های ترفی و پیشرفت را طی کنند.

وی همچنین گفت: برای شناسایی بهتر باید اردونشین تیم ملی نونهالان دارای شناسنامه و پرونده ورزشی باشند و از مربیان می خواهم نسبت به این موضوع جدیت داشته باشند.
فرجی با تاکید بر اینکه در کنار مسائل تکنیکی و فنی، نوع برخورد و رفتار با این کاراته کاها بسیار حایز اهمیت است، گفت: نونهالان به دلیل شرایط سنی بسیار حساس هستند، بنابراین نباید به گونه ای رفتار شود که از محیط اردو و تمرین دلزده شوند. فضای اردو باید یک فضای خوب و آرام توام با عطوفت و مهربانی باشد و مطمئن هستم مربیان تیم ملی با علم و آگاهی به اقتضای سنی نونهالان شرایط خوبی را در اردوها برای آنها فراهم خواهند کرد.

گفتنی است؛ اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان، 8 و9 تیر ماه به میزبانی استان تهران برگزار می شود و فدراسیون کاراته قصد دارد در سالجاری با تشکیل تیم ملی نونهالان این تیم را در یک یا 2 تورنمنت بین المللی شرکت دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: