« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
دادستان کل کشور:
دادستان کل کشور گفت :همه مسئولان اجرایی زیر ذره بین نظارت هستند و کسی نباید گله‌مند باشد که بخشدار و فرماندار رصد می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، دادستان کل کشور با بیان اینکه در یک هفته اخیر شکایات قابل توجهی از حمایت‌های بخشداران و مسئولان اجرایی و همچنین تخلفات انتخاباتی داشتیم گفت: تخلف از سوی مسئولان اجرایی برای ما غیرقابل قبول است.

منتظری با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم برای مسئولان اجرایی پرونده تشکیل بدهیم، گفت: مسئولان اجرایی نباید از کاندیدای خاصی حمایت کند و مسئولان اجرایی نباید ما را مجبور به تشکیل پرونده کنند. اینکه در پایان انتخابات اعلام کنیم چه میزان پرونده انتخاباتی برای مسئولان اجرایی تشکیل شده است، به هیچ وجه زیبنده کشور نیست.

وی خطاب به مسئولان اجرایی گفت: همه مسئولان اجرایی زیر ذره بین نظارت هستند و کسی نباید گله‌مند باشد که بخشدار و فرماندار رصد می‌شوند.

منتظری در خصوص اتهامات مرتبط با فرمانداران و بخشداران نیز گفت: تعدادی شکایت مطرح شده است که تعدادی پرونده ها در دادسرا در حال رسیدگی است.

دادستان کل کشور افزود: دستور العمل‌هایی از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی صادر شده است و کاندیداهای هر دو انتخابات کم و بیش با مقررات و مصوبات مرتبط به امنیت انتخابات آشنایی دارند. گزارشاتی در برخی از ستادهای شهرستان‌ها داشتیم. ستادها باید برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی در فضای باز و کارناوال‌ها نیاز به اخذ مجوز دارند.

منتظری تصریح کرد: در فضاهای تعبیه شده برای فعالیت‌های انتخاباتی، انجام این فعالیت‌ها مشکلی نیست. مدیران ستادها بدانند شاید افراد مخل امنیت و از بیگانگان وارد ستادها و تجمع‌ها در فضای باز شده و دست به حرکاتی بزند، در صورت بروز حادثه مسئولان ستادها باید پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر حفظ ارزشهای انقلاب در جریان برگزاری انتخابات گفت: نباید اجازه دهیم افرادی با قصد شوم، ارزش‌ها را زیر پا بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: