« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران خبر داد
275 طرح اشتغال‌ زایی با 39 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان گچسارانی اجرا شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  قباد قربانی، مدیرکمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی و معیشتی آنان از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: 275 طرح اشتغال‌ زایی با 39 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان گچسارانی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ از محل اعتبارات امدادی و بانک‌های عامل تأمین و پرداخت شده است، افزود: : این طرح‌ها در زمینه مشاغل خانگی، خدماتی، کشاورزی و دامداری اجرا شده است.



قربانی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بحث اشتغال مددجویان، تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی مددجویان، به هر متقاضی 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد گچساران با بیان اینکه دو هزار و 183 خانوار با جمعیت سه هزار و 965 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گچساران هستند، تأکید کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت های شغلی،  پرداخت تسهیلات و تمهیدات بازاریابی محصولات از مهمترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است که اجرای این برنامه ها در پایداری مشاغل کمیته امداد برای مددجویان بسیار مؤثر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: