« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
برخي با سياه نمايي، دشمني و ناديده گرفتن كارهاي بزرگ و ماندگار وبرجسته كردن برخي موضوعات قصد دارند خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم را ناديده بگيرند

آوای دنا/دكتر سيد حسين صابري روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا افزود: اجراي قانون ملي تاثيرات چشمگيري در سطح كشور داشته و امروز در دنيا كمتر اقتصادداني را سراغ داريم كه به درايت و شجاعت دولت در بحث هدفمندي يارانه ها شك داشته باشد.


وي بيان كرد: قانون هدفمندي يارانه ها برنامه اي جامع و اساسي در حوزه اقتصاد كشور محسوب مي شود كه به عنوان سبك و الگويي براي كشورهاي دنيا تبديل شد.

صابري به مزايا و منافع قانون هدفمندي يارانه ها اشاره و اظهاركرد: مديريت و اصلاح الگوي مصرف، مشاركت مردم در مديريت منابع ملي، بهبود فرايندها و بهره وري، بسترسازي براي آزادسازي اقتصاد در چارچوب اصل ۴۴ و ساير مزيت ها از مهمترين دستاوردهاي اجراي اين قانون از سوي دولت نهم و دهم است.

استاندار كهگيلويه و بويراحمد عنوان كرد: هدفمندي يارانه هاي انرژي و سهميه بندي سوخت در تير سال ۸۶ معجزه اي ناخوداگاه و غيرمترقبه بود كه در شرايط سخت تحريم سوخت با كمترين خسارت و در سايه همراهي مردم و اطلاع رساني مناسب از سوي دولت مهرورز و عدالت محور اجرايي شد.

صابري ابراز داشت: در آن زمان آمريكا و كشورهاي غربي با تحريم سوخت قصد داشتند تا ايران را در شرايط سخت و ويژه اي قرار دهند كه با اجراي اين قانون ارزشمند توطئه هاي شوم آنان خنثي شد.

وي افزود: با تلاش كارشناسان و متخصصان داخلي در حوزه توليد سوخت و انرژي كشور تا حد زيادي خودكفا شده است و قاچاق سوخت نيز در سال هاي اخير به كمترين ميزان كاهش يافته است.

صابري منطقي كردن قيمت نفت و انرژي را كه از آرزوهاي چندين ساله مسوولان نظام و انقلاب بود از اقدامات اساسي دولت نهم و دهم خواند و ابراز داشت: تنها دولتي كه با شهامت و شجاعت اين آرزو را تحقق بخشيد دولت عدالت محور دكتر احمدي نژاد است.

وي در بخش ديگري از سخنان خودبه شجاعت دولت نهم و دهم در برابر استكبار جهاني اشاره كرد و گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطين و افشاي جنايت هاي اسراييل در سازمان ملل را نمي توان ناديده گرفت و آيندگان در اين باره قضاوت خواهند كرد.

صابري با بيان اينكه دولت نهم و دهم از مظلوم ترين دولت ها در طول سالهاي گذشته است اظهار كرد: كار تا آخرين لحظه مسووليت شعار اصلي رييس جمهوري عدالت محور است.

استاندار كهگيلويه وبويراحمد عنوان كرد: برخي با سياه نمايي، دشمني و ناديده گرفتن كارهاي بزرگ و ماندگار وبرجسته كردن برخي موضوعات قصد دارند خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم را ناديده بگيرند.

صابري با اشاره به اينكه اين دولت درس ساده زيستي و پرهيز از ولخرجي و چپاول بيت المال را به مديران آموزش داد ابراز داشت: چنين رفتارها و اقداماتي از سوي دولت ستودني و قابل تقدير است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: