« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
گزارش/ زهرا داوودی
خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد؛ در پیامهایی جداگانه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم برای حضور پرصلابت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت بعمل آوردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف / زهرا داوودی : روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که در آن علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل و اشغال فلسطین راهپیمایی اعتراض آمیزی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

این روز چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش (۱۳ رمضان ۱۳۹۹ه‍.ق) با پیام امام خمینی برای حمایت از ملت فلسطین نام‌گذاری شد.

از آنجا که آخر ماه رمضان در کشورهای مختلف متفاوت است، در صورتی که روز آخر ماه رمضان در ایران جمعه یا شنبه باشد روز قدس معمولاً یک هفته زودتر برگزار می‌شود تا هماهنگی با سایر کشورهای اسلامی ایجاد شود.

روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنانشان بوده و اختصاص به قدس و فلسطین ندارد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همچپون سال های گذشته در این روز حماسه ای جاوید خلق خواهند کرد و انزجارشان را به ظلم و ستم اعلام می کنند و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی  نیز به نوبه خود با جمله های کوتاه اما زیبا  از مردم این استان  برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

سید حمداله خواهش نیک-خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
روز جهانی قدس تجلی وحدت جهان اسلام.و دشمنی با رژیم.غاصب صهیونیستی است.که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب دربسترتاریخ بنیان گذاشته شد.و جهان اسلام.با عشق به امام.وبرای اعلام همدردی با مردم مسلمان ومظلوم فلسطین .با شور و شعور ضداستکباری درروز مقدس جمعه اخررمضان انزجار خودرا ازایادی استکبار وغاصبان به نمایش می گذارند.

عیسی فتحی- سردبیر و خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا):
روز قدس روز وحدت، همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان است .شرکت در راهپیمایی روز قدس توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می کنند.
همه در راهپیمایی روز قدس بیایند و تنفر و انزجار خود را از جنایات و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهند.
با توجه به اینکه برنامه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با راه اندازی و ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی انحراف افکار عمومی از فلسطین مظلوم و قدس است بنابراین باید حضور پر شور و گسترده ای در این روز داشته باشیم تا نشان دهیم که فلسطین و قدس به فراموشی سپرده نمی شود و متعلق به همه مسلمانان است.

 صادق الهی- خبرنگار پایگاه خبری فصلی نو:
روز قدس روز فریاد خواهی برای مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.این روز ،روز همبستگی دنیای اسلام است که برای حمایت از مظلومین جهت تعیین سرنوشت فلسطین مظلوم راهپیمایی خواهند کرد همچنین این روز را می توان نماد آگاهی و بیداری دنیای اسلام نیز نام نهاد.

از آنجایی که روز قدس می تواتد برای مردم فلسطین تعیین کتنده باشد ،لازم است مردم مسلمان به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در راهپیمایی همبستگی بین المللی مسلمانان جهان اسلام را  در حمایت از حق قانونی مردم درد کشیده فلسطین، اعلام کنند.
 
پیمان فرامرزی- سردبیر روزنامه امید مردم:

 روز قدس یک برند ایرانی برای وحدت اسلامی است که نه فقط مختص حمایت از مردم فلسطین و غزه- هرچند که مظلومیت در جهان اسلام با نام این عزیزان گره خورده- بلکه روزی برای حمایت از مردم مظلوم در هرجای دنیاست که همه مسلمانان،  آرمانی مشترک بنام ایستادگی مقابل ظالمان و مستبدان عالم در هر گوشه از سرزمین های اسلامی قطره قطره بهم می پیوندند و دریای خروشان امت رسول الله را به نمایش می گذارند.
پس روز قدس همه می آییم...
 
فتاح بدری -مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف:
 روز قدس حکومتی از جنس عشق، محبت و صفا است،روزی است که امام بت شکن ما با صدور پیامی مسلمانان جهان را به خیابانها می کشاند.پس ما هم در لبیک به مولای خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر آل سعود ؛ اسرائیل  و آمریکا سر می دهیم و روی موشک هایمان نیز این شعارها را حک میکنیم تا تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان بدانند که اگر قصد ترقه بازی داشته باشند جواب آنها را با موشک میدهیم و آنها را با خاک یکسان می کنیم.
 
 پژمان امیدی -خبرنگار خبرگزاری مهر:
هر بار که نام قدس را شنیده ام کلمات زندگی، ایستادگی، اتحاد و مظلومیتی که در عین قهرمانی است  به ذهنم خطور کرده است. روز قدس مختص به یک گروه خاص نیست، بلکه روز فریادهای  تمامی مسمانان  و آزادگان جهان بر علیه استکبار و ظلم است، و همه خواهیم آمد، برای  اتحاد، برای آزادی، برای نفی خشونت و مبارزه با استکبار، چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم ...خانه اش ویران باد... و در پایان  به عنوان فرزندی کوچک از جامعه رسانه ای استان از تمامی مردم فهیم و همیشه در صحنه استان برای شرکت در این راهپیمایی و  افزودن برگ زرینی بر افتخارت استان  دعوت می کنم.. ما صدای مظلومان جهان خواهیم بود.
 
  اسماعیل میری -خبرنگار و مدیرمسئول سایت خبرلنده:
روز قدس، میثاقی دوباره با آرمان های بلند مقام انقلاب اسلامی در حمایت از محرومان و مظلومان عالم است که حضور تک تک ما در راهپیمایی این روز تیری است به قلب دشمنان به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی.
یکی از مواردی که می توان به اهمیت روز قدس اشاره کرد بحث حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونسیتی است که همه جهانیان به خوبی به جنایات این رژیم در شش دهه گذشته  به خوبی واقف هستند.
لذا ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین و با اعلام انزجار خود از این رژیم غاصب از عموم مردم جهت شرکت در این راهمپمایی دعوت بعمل می آوریم.
 
 مهین تاج راوند-خبرنگار خبرگزاری فارس:
روز قدس روز نشان دادن خشم و انزجار امت مسلمان جهان بر علیه جنایت های رژیم صهونیستی و حامیان آن در منطقه است و از مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کنم که مانند سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند تا به یاری خداوند شاهد آزادی قدس شریف باشیم.
 
 مرضیه سادات غلامی- سردبیر خبر مکتوب باشگاه خبرنگاران جوان :
روز قدس روز نابودی صهیونیست و روز اتحاد مسلمانان سراسر جهان با فلسطین اشغالی است تا به استکبار جهانی نشان دهند که اگر شماها سالها با مهمات جنگی با مسلمانان می جنگید ،نتوانسته اید این اتحاد و برادری را ذره ای کمرنگ کنید و همین امر خوابهای شما را آشفته کرده است .باشد روزی که شما از صحنه روزگار با مشت های گره کرده  مسلمانان محو شوید مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایتشان را از مسلمانان مظلوم سراسر جهان اعلام می کنند.
 
 زهره بهرامی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

 توباید زنده بمانی ، کافی است نامت بر تارک نقشه جهان بدرخشد تا در کنارش ، هیچ نام بیگانه ای نباشد .
کافی است فلسطین باشی هرچند زخمی ،
هرچند با سنگ ، هر چند با خون ، هر چند با چنگ و دندان ...
بلند شو ای زیتون خونین
ما، بر خواهیم خواست برای  حمایت از تو در روز قدس.
مردم این خطه از ایران اسلامی نیز می آیند
 
 مرضیه جوشن -خبرنگار خبرگزاری تسنیم:
 روز قدس را می‌توان روز اتحاد همه مسلمانان دنیا دانست، روزی که وحدت بین‌المللی مسلمانان را در مقابل ظلم نشان می‌دهد و همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند: «"روز قدس " یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.» مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همزمان و هم صدا با سراسر کشور حضور پیدا می کنند.
 
طیبه عباسی خبرنگار روزنامه ابتکار :
 روز قدس دفاع از مظلوم و متعلق به مسلمانان است و از ملت فهیم و شریف ایران  به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم که بار دیگر حماسه ای بیافرینند و حضور همگانی خود را به تمامی جهانیان نشان دهند که ما هستیم ، با تمام قدرت ( وحدت) و نشان خواهیم داد که هیچ چیزی بر اراده آهنین ملت ایران تاثیر گذار نخواهد بود.
 
 طاهره احمدی خبرنگار هفته نامه طریقه الوسطی:
 شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روزقدس مطلع رهایی جهان اسلام ازچنگال استکبارجهانی ورژیم فاسدصهیونیست است...مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز شرکت می کنند.
 
 سیده مهناز خزیر -خبرنگار و سردبیر خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا):
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ریاضت‌های ماه رمضان را با حمایت از مردم مظلوم فلسطین تکمیل کنیم و با حضور باشکوه خود جنایات خبیثه بیگانگان را برضد کشورهای اسلامی به‌ویژه مردم بی دفاع فلسطین محکوم کنیم.مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون گذشته حضورشان را به مردم مظلوم جهان نشان دهند که هر جا که باشند اما حامی مظلوم هستند.
 
زهرا موسوی -خبرنگار خبرگزاری تسنیم:
ما همه در روز قدس شرکت می کنیم برای دفاع از کودکان بی گناه بی آنکه جرمی داشته باشند در خون غوطه ور اند
مردم این دیار و این سرزمین نیز با شجاعتی که دارند برای اعلام انزجار به استکبار جمعه دو تیر ماه همزمان با سراسر ایران اسلامی به پا خواهند خیز.
 
 علمدار تقوی- خبرنگار و مدیرمسئول سایت آوای ماغر:
روز جهانی قدس روز وحدت و همبستگی همه مسلمانان علیه تندیس حقیقی شیطان در دنیا یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است.

روح الله اخلاقی مدیرمسئول سایت بویرخبر:
 
روز قدس روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامى این امت است و یکى از مهمترین روزها در جهان اسلام است.شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.

ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان مى‏ رساند.
 
 ایل بانو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: