« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
اگر ما کاري انجام داديم پس شهدا، جانبازان و آنهايي که در دوران دفاع مقدس روي مين رفتند، چه کار کردند؟ آن خانواده‌هايي که 5 فرزند خود را تقديم نظام کرده و يا آن جانبازي که بر روي ويلچر نشسته چه کار کرده است؟

به گزارش آوای دنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،دكتر محمود احمدي‌نژاد عصر امروز(سه شنبه) در مراسم تجليل و قدرداني وزير کشور، استانداران، معاونين و مديران وزارت کشور به پاس 8 سال خدمات ارزشمند ، گسترده و ماندگار وي در دولت نهم و دهم در مجتمع فرهنگي وزارت کشور برگزار شد با تاکيد بر اينکه مراسم تقدير و تشکر براي کسي برگزار مي‌کنند که کاري کرده باشد، گفت: اگر ما کاري انجام داديم پس شهدا، جانبازان و آنهايي که در دوران دفاع مقدس روي مين رفتند، چه کار کردند؟ آن خانواده‌هايي که 5 فرزند خود را تقديم نظام کرده و يا آن جانبازي که بر روي ويلچر نشسته چه کار کرده است؟

رييس‌جمهور افزود: تقدير و تشکر از کسي انجام مي‌دهند که خدماتي را انجام داده باشد، ما کاري انجام نداديم.

دكتر احمدي‌نژاد با تاکيد بر اينکه از کسي تقدير مي‌کنند که مي‌خواهد خداحافظي کند، خطاب به استانداران سراسر کشور گفت: مگر قرار است که شماها برويد؟

رييس‌جمهور افزود: با تغيير عناوين، وظايف، آرمانها و مسئوليت‌ها عوض نخواهد شد و همچنين مسئوليت‌ها و وظايف کم نمي‌شود.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به برگزاري اين مراسم از سوي وزير کشور و استانداران گفت: بر اساس رسم و رسومات، شما بزرگواري کرديد و اين مراسم را برپا داشتيد اما من معتقدم که اصل تقدير و تشکر بايد از خداوند، ائمه اطهار(ع)، امام راحل، شهدا، جانبازان و ايثارگران باشد.

رييس‌جمهور در ادامه سخنان خود از استانداران و مسئولين وزارت کشور خواست تا تمام تجربيات خود را در زمينه‌هاي مختلف همچون مسکن مهر، سهام عدالت و اصل 44 قانون اساسي، قانون هدفمندي يارانه‌ها و .... را مکتوب کرده و از طريق وزير کشور براي وي ارسال کنند.

رييس‌جمهور با بيان اينکه همه کار کشور، استانداري، فرمانداري و ... نيست، گفت: کار انقلاب فقط خدمت در اين مناصب نيست ما پاي انقلاب هستيم و بدهکاريم و بايد بدهي‌هاي خود را بدهيم.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به خدمات ارزند استانداران سراسر کشور گفت: انصافاً شماها بسيار زحمت کشيديد و اگر يکي از طرح‌هايي که در دولت فعلي اجرا شده در گذشته اجرا مي‌شد، آن را مجسمه‌هاي طلا مي‌گرفتند اما شما طرح‌هاي عظيم را اجرا کرديد و من به عنوان خادم ملت از تک تک شما و خانواده‌هاي شما صميمانه تقدير و تشکر مي‌کنم.

رييس‌جمهور تاکيد کرد: يادتان باشد که هدف، رسيدن به يک قله بسيار بسيار بلند است اما ما در دامنه قرار داريم.

دكتر احمدي‌نژاد همچنين در قسمت ديگري از سخنان خود با اشاره به شب ميلاد امام حسن مجتبي(ع) گفت: امام حسن(ع) به کريم مشهور است و کريم از صفات الهي است که به معناي بخشنده مي‌باشد.

رييس‌جمهور با طرح اين سوال که کسي که انفاق مي‌کند مال چه کسي را مي‌بخشد؟ گفت: خدا توفيق انفاق را به انسانها داده و در واقع اين خداست که انفاق مي‌کند. خدا کريم است و کسي در اين عالم از خود قدرتي ندارد و آنچه را که مي‌بخشد مال خداوند است.

دكتر احمدي‌نژاد افزود: امام حسن(ع) جلوه کرامت و عدالت خداوند است.

رييس‌جمهور سخنان خود را با اين دو بيتي به پايان برد:

عمري ز غم تو مردم و زنده شدم در هر چه که بي تو بود بازنده شدم

زان روز که مهر تو به جانم زدند با عشق تو من دولت پاينده شدم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: