« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
بهمئی
اعتبارات تملك دارائي هاي سرمايه اي سال 1396 به مبلغ دويست و سي و چهار ميليارد و هشتصد و شصت ميليون ريال بين دستگاههاي اجرائي شهرستان بهمئي توزيع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار بهمئي»  در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان بهمئي ، با تقدير از تلاشهاي هاشمي پور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به منظور پيگيري طرح هاي عمراني شهرستان ، تكميل و راه اندازي طرح هاي نيمه تمام بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيكي  و جلوگيري از تصويب و اجراي هر گونه طرح جديد را  از مهمترين مصوبات اين نشست برشمرد و گفت : بيشترين ميزان اعتبارات  در حوزه هاي راه و شهرسازي، خدمات كشاورزي ، بنياد مسكن ، خدمات شهري و آموزش و پرورش اختصاص يافته است.



«  علي اكبر فرهنگي نسب » با بيان اينكه ،اشتغال و رفع معضل بيکاري و خروج شهرستان بهمئي از بن بست ،  از مهمترين مطالبات و خواسته هاي مردم اين منطقه است  گفت : اشتغال، رفع بيکاري، توجه به قشر معلم، کارگر ، کشاورز  و  مديريت صحيح آب از مهمترين اين مطالبات است كه ما برنامه امسال را بر اين اساس طراحي و بودجه ها را تقسيم نموديم.



 «  علي اكبر فرهنگي نسب » با تاکيد بر توسعه راه هاي ارتباطي استان و شهرستان ، توسعه راه ها را از مهمترين زيرساختهاي دستيابي به رشد و توسعه هر منطقه برشمرد و گفت: مسوولان بايد در بهسازي و توسعه محورهاي ارتباطي اهتمام بيشتري به کار گيرند.



« وي » همچنين در پاسخ به برخي از مباحث مطرح شده ي اين روزها توسط برخي از مسئولان استاني و شهرستاني در خصوص تخصيص  يك سوم از بودجه نفت به شهرستا نهاي صادر كننده گفت : آيا عدالت اين است كه ما در شهرستان بهمئي ، گرما و دود و آلايندگي هاي مربوط به نفت را تحمل كنيم و ديگر شهرستانها هم مثل ما و  برابر با ما  از آن اعتبار استفاده كند.



« فرماندار بهمئي »  با اشاره به اينكه ، عدالت اين است كه بايد بخش عظيمي از اعتبارات نفت فقط مخصوص  شهرستان هاي صادر كننده اين محصول از جمله شهرستان بهمئي باشد گفت : در اين مورد از آقاي تاج گردون نماينده شهرستانهاي گچساران و باشت به منظور پيگيري مطالبات مردم و حمايت از مناطق نفت خيز صميمانه تقدير و تشكر مي كنم.



تكميل طرحهاي نيمه تمام بخش هاي مختلف ، تلاش جدي در افزايش بهره وري عوامل توليد در عرصه هاي مختلف  به منظور كاهش هزينه هاي توليد، توجه ويژه به تغيير الگوي كشت محصولات كشاورزي با توجه به شرايط منطقه اي و اقليمي و محدوديت شديد منابع آب ، از مهمترين مصوبا اين نشست بود.


 
گزارش و عکس /مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: