« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی و رایزنی‌ها با وزیر بهداشت مجوز احداث بیمارستان بخش محروم پاتاوه اخذ شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ اورنگ ایلامی در نشست با مسئولان شهرستان دنا و بخش پاتاوه اظهار داشت: احداث بیمارستان در دو شهر سی سخت و پاتاوه به یک بحث کهنه و به عنوان یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار دو بیمارستان در یک شهرستان زیر 100 هزار نفر جمعیت احداث می‌شود عنوان کرد: شهر توریستی سی سخت و شهر تاریخی پاتاوه به عنوان بزرگترین بخش استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند احداث بیمارستان هستند.

ایلامی با بیان اینکه سال‌ها پیش مجوز احداث بیمارستان سی سخت صادر شد ابراز کرد: چند سال گذشته در یکی از شهرستان‌های محروم استان کهگیلویه وبویراحمد مجوز استخدام 25 نفر در بهداشت و درمان اخذ شد ولی به دلیل اختلاف نطرهای در بکارگیری و نیاز این افراد در بخش‌های مختلف این افراد جذب نشدند و به نوعی به 25 خانواده ظلم شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده بنا داریم زیرساخت‌های بهداشت و درمان را تا رسیدن به شاخص‌های استاندارد توسعه دهیم.

ایلامی از اخذ مجور بیمارستان پاتاوه با رایزی‌های انجام شده با وزیر بهداشت خبر داد و گفت: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و مجموعه عوامل دیگر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای عملیاتی‌شدن این پروژه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

چراغ‌زاده امام جمعه موقت پاتاوه نیز در این نشست خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا به‌ویژه بخش محروم پاتاوه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم سفر مسئولان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به این بخش مایه خیر و برکت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: