« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
یاداشت/احمدعلی کریمی زاده لنده
جای تاسف و تاثر است وقتی زنی خارجی بانام فردریکا موگرینی وارد مجلس می شود بعضی از نمایندگان ملت سر از پا نشناخته و شتاب زده به سلفی گرفتن مشغول می شوند تا جایی که از دوربینهای اطراف خود غافل می شوند.
پایگاه خبری آوای رودکوف-احمدعلی کریمی زاده: همواره مجلس شورای اسلامی یکی از سه قوه اصلی بنیانی و تاثیر گذار در حکومت اسلامی ایران است .که وظیفه قانونگذاری از اهم وظایف آنان است و کسانی که در آن فعالیت دارند نمایندگان مردم در اقصی نقاط کشور هستند که با اکثریت آراء انتخاب می شوند و می بایست مدافع حقوق مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

جای بسی تاسف و تاثر است وقتی زنی خارجی بانام فردریکا موگرینی مسئولیت امور خارجه ایتالیا را عهده بوده با پوشش ایرانی وارد مجلس می شود نمایندگان ملت عزت و بزرگی و مسئولیت خطیر و حساس خود را فراموش می کنند و با این زن که در سیاست نظیر او کم نیستند .سر از پا نشناخته و شتاب زده و با چه حلاوت و لذتی به سلفی گرفتن مشغول می شوند و افتخار دیدارش چنان از خود بی خودشان می کند که دوربینهای تصویر برداری و عکاسی را فراموش می کنند .

ذلت است برای ملتی که اینگونه نمایندگانی را در مجلس دارد و باید به حالشان تاسف خورد و گفت :شما جا پای مدرس نهاده اید و شهدا و بزرگان بسیاری و شان و مرتبه این عزیزان را حفظ کنید
و براستی این ضرب المثل تداعی می شود
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: