« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
مجلس
«غلامرضا تاجگردون » رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «به نظر من حیف است که رای نیاورد».
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، «غلامرضا تاجگردون » رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «به نظر من حیف است که رای نیاورد».

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاجگردون اضافه کرد: رییس جمهوری در کنار برخی وزرای کارکشته و بعضا خسته و یکی دو وزیر پیشنهادی بی انگیزه، یک جوان به مجلس معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این چند روز چندین بار با جهرمی صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد، گفت: به نظر من انسان توانمندی است که می تواند در این حوزه موفق شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس دهم، گفت: باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت، از توان وزیر پیشنهادی استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد، یک خسته دیگر به ما معرفی می شود و باید به او رای دهیم.

وی افزود: جهرمی این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایت ها به جامعه منتقل می شود؛ مانند بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و ده ها موضوع دیگر ... .

تاجگردون ادامه داد: از مراجع رسمی به شکل دوستانه سوال کرده و چیزی دریافت نکرده ام؛ اگر بخواهیم تمام حرف ها را بپذیریم، باید حرفهایی که در مورد خیلی از دوستان دیگر زده می شود را هم بپذیریم.

معاون امور مجلس رییس جمهوری هفدهم مردادماه نام 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

طبق ماده 205 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، یک هفته پس از معرفی دولت، برای بحث و بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت و اخذ رای اعتماد برای هیات وزیران جلسات مجلس به‏ طور متوالی تشکیل می‏‌شود.

«محمد جواد آذری جهرمی » گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با 36 سال سن، دارای 10 سال تجربه در مناصب اجرایی است.

وی سابقه یک دوره تصدی مدیرکلی امنیت سیستم های ارتباطی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران دارد، به مدت دو سال عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل (95-1393) بود و اکنون معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران است.

یک دوره عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران (95-1393)، عضویت در کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی، عضویت در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی و عضویت ناظر در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در کارنامه آذری جهرمی دیده می شود.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه آغاز شده است./برنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: